Gummibåd - Navigator III
Fra : Ole Axelsen

Dato : 07-07-06 18:42

Jeg er på udkik efter en lille billig gummibåd, der kommer til at gå som
"slæbejolle" efter vores 23 fods sejlbåd. Jeg ser Harald Nyborg og flere
andre sælger en Navigator III, for lige under 1000 kr.
Er den mon god nok, når man tænker på, det primært er til leg, og en enkelt
"havnerundfart" med max 2 personer? Det er ikke meningen der skal motor på.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : frank.wodstrup@magir~

Dato : 08-07-06 08:25

Spurgte præcist om det samme til samme forbrugsmønster for ca. 14
dage siden uden at få et svar. Jeg valgte så at formøble den
forholdsvis lille sum og afprøve båden.

Pumpe virker klein og plasticagtig men virker upåklagelig. Pumper
båden op på ca. 5-10 min.

Årene er noget lort. Den ene var flækket ved udpakning men holder dog
stadig. HN havde ikke erstatning med gav 200 i rabat. Derudover skilles
de ofte af i samlingen så vi går efter nogle andre. De 200,- burde
kunne række.

Båden virker som den skal. Ungerne har nu brugt den i en uge uden
problemer. Selve bådens materiale virker også ok. Dog er de
medfølgende siddepuder i mistænkelig tynd kvalitet.

Moralen med at man får hvad man betaler for holder sikkert stadig.
Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Mvh
/Frank

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-07-06 20:39

frank.wodstrup@magirus.com wrote:
> [...]

> Moralen med at man får hvad man betaler for holder sikkert stadig.
> Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Jo tak. Jeg tror jeg ofrer lidt mere.