periodisk fejl på 25hk mercery
Fra : Brian Hammershøi

Dato : 04-07-06 17:50

Hej

Jeg har et problem med min 25hk 4 takt mercery fra 2000
når jeg sejler falder den i omdrejninger og motoren kan næsten ikke
sejle, det sker periodisk uden nogen varsel.så kan jeg slukke den
lidt, starte den igen så køre den perfekt igen, indtil næste gang
Jeg har skiftet olie,de to tændrør er skiftet, tanken er set efter for
falsk luft.
Jeg ville bare lige høre om der var nogen som har haft ligende fejl,
som måske kunne hjælpe, det ville gøre det dejliger at sejle med en
motor som ikke driller

mvh Brian

Fra : Flemming

Dato : 04-07-06 18:21

"Brian Hammershøi (slet HQLSB)" <langelandsvej@HQLSBsonofon.mail.dk> skrev i
en meddelelse news:11520320460.246156460071074@dtext.news.tele.dk...

Fra : Flemming

Dato : 04-07-06 18:22

Det lyder som et problem med benzinen.
Sidder der et filter i systemet?
/Flemming

Fra : Brian Hammershøi

Dato : 04-07-06 18:32

Hej Flemming
der sidder et filter nede i tanken, pænt og rent,
der sidder også et brændstof filter i motoren
det har jeg ikke set på, må jeg indrømme, jeg trode at når
motoren kunne virke at det så ikke var problemet. men
jeg prøver at se det efter alligevel

jeg vender tilbage, hvis det bare er det
tak for info

mvh Brian

Fra : Calle.

Dato : 04-07-06 20:33

Brian Hammershøi (slet HQLSB) wrote:
> [...]
> Jeg ville bare lige høre om der var nogen som har haft ligende fejl,
> som måske kunne hjælpe, det ville gøre det dejliger at sejle med en

Lyder som om den bliver for varm.

--
*** Calle ***

Fra : Preben

Dato : 05-07-06 11:15

Har lige haft samme problem men på en 2 takts

der var vand i benzinen rens filter og skift benzin og den kører igen

Preben

www.nbkr.dk

Fra : Mic

Dato : 14-07-06 08:27

"> Jeg ville bare lige høre om der var nogen som har haft ligende fejl,
> som måske kunne hjælpe, det ville gøre det dejliger at sejle med en
> motor som ikke driller
har du åbnet for udluftningen i tanken. Så den ikke suger vakuum i tanken?
mvh MIC