E-faktura og kreditnota
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 21-09-06 08:58

Har siden årsskiftet benyttet e-faktura, men er nu blevet i tvivl om man
også kan bruge e-faktura til at lave en kreditnota (har ikke prøvet)

/Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-06 17:18

"Jørn Rasmussen" <jorn@keisergaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Har siden årsskiftet benyttet e-faktura, men er nu blevet i tvivl om man
> også kan bruge e-faktura til at lave en kreditnota (har ikke prøvet)

Ja

--
mvh Karsten Madsen/AlsIT (Cert. SummaSummarum forhandler)
www.alskassen.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapparat

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-06 19:02

"Jørn Rasmussen" <jorn@keisergaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Har siden årsskiftet benyttet e-faktura, men er nu blevet i tvivl om man
> også kan bruge e-faktura til at lave en kreditnota (har ikke prøvet)

Hov - øh - æh. Jeg vidste ikke e-faktura, reelt set var et navn på en
serviceydelse fra PBS, jeg troede at du mente generelt.

Jeg aner ikke om du kan med PBS' e-faktura, desværre.

Men du kan med det generelle oioxml-format.