Nyt system - nogle forslag ?
Fra : Sadat

Dato : 22-06-01 05:34

Dav..

Jeg skal bygge et helt nyt system op for grunden af, og her er så den
konfiguration jeg har tænkt mig. Nogen der kan komme nogel gode forslag ?
Jeg forventer at den processor kan komme op og køre de ~ 1500 MHz. Der er
indbygget ethernet-port i bundkortet, så jeg behøves ikke at købe et
netkort. Og ja, jeg ved godt at Grafikkortet er lidt "sløvt" i forhold til
resten, men jeg har tænkt mig at opgradere med et GeForce 3 når det falder i
pris.

~Processor~
AMD Athlon Thunderbird 1,4 GHz (266)

~Køler~
Noise Control Silverado 50

~Bundkort~
Asus A7M266

~Ram~
Apacer 256MB PC2100 DDR

~Grafikkort~
Asus V7700 GeForce2 GTS Pure 32MB DDR Ram

~Harddisk~
IBM Deskstar 60GXP 40GB

~Lydkort~
Creative SB LIVE! Player 5.1

~Højttaler~
Altec ATP3

~Diskdrev~
Mitsumi/Panasonic/Teac (skal bare være hvidt og ikke beige)

~DVD Drev~
Pioneer DVD-106s

~CD-Brænder~
Plextor PX-W1610TA