Antal telefoner på en Zyxel 2602
Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-06 22:50

Nogen der ved, om det er et problem at have fx tre telefoner sat til en 2602
router?

Fra Cybercity siger nogle supportere, at det kan man sagtens, andre siger at
mere end en eller to trækker for meget strøm.

Fra : Knud

Dato : 21-09-06 12:53

Hej Knud

Du kan sagtens have tre tlf. på en 2602 router, det har jeg ingen problemer
med.
Det eneste jeg har problemer med er visnummer på mine to trådeløse tlf. hver
gange får jeg kun 4 eller 5 cifre i displayet
når tlf. ringer, alle cifre kommer på min gamle beocom 2500 når den ringer.

Mvh.

Knud

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-09-06 20:58

"Knud" <knud@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> hver gange får jeg kun 4 eller 5 cifre i displayet
> når tlf. ringer, alle cifre kommer på min gamle beocom 2500 når den

OK, tak for info.