dk.fritid.dyr.hund og brug af nyhedesgrupp~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-06 18:01

Den optimale måde at bruge et nyhedes forum på er - en spørger om noget
han/hun gerne vil vide og en anden svare på det der bliver spurgt om hvis
han eller hun ved noget om det !
man skulle ikke tro det er svært - uagtet hvor simpelt dette måtte være så
ligger det nu en gang langt fra hvordan mennesker reagere og korespondere på
den måde
skribenten overvældes af føleser og meninger der forveksles med fakta eller
selve spørgsmålet inspirere til at skrive om noget andet ind det der bliver
spurgt om !
Det sidste er sådan set både godt og muligt , men for ikke at forplumre
debatten så gøre man rent praktisk det , at man laver emne linjen om så man
først skriver et emne der svare til det man vil skrive om hvor efter man
skriver var : også det gamle emne.

Når jeg f.eks skriver om hvordan man rent praktisk griber en rejse til
udlandet med hund and - så har det jo ikke nogen informativ værdi i henhold
til mit spørgsmål at man f.eks tillader elektrisk halsbånd eller ganske
korrekt spiser hund i landet.

Hvis man svare på den måde så svare det til at man tager en situation i 1
klasse hvor en optimistisk matematik lære spørger hvad 2+2 er = ?
hvor på en eller anden kontrær ildsjæle rægger fingeren i vejret og siger
jule træ ...

Det fortæller mindst 3 ting
1.) Eleven har ikke forstået spørgsmålet
2.) Eleven er meget dårlig til matematik
3.) Eleven er dårligt begavet

Det er også et karakteristika ved sindssyge mennesker at de slet og ret ikke
kan forholde sig til virkeligheden - men rapler løs på må & få om deres egen
vrang forestillinger , det behøves ikke i sig selv at være patologisk vi
kommer alle i vore følelser og eller hormoners vold en gang i mellem
overvældes sindet af følelser og fornuften må vige - men optimalt set bør
man imho. holde sig til kendsgerningerne - hvis man så ikke formår dette og
well at mærke ikke er klar over at man ikke formår dette ja så vil man blive
ved med at give irrelevante svar på spørgsmål - evner man selv at se det
forholder sig sådan så :
1.) laver man et nyt debat oplæg
2.) laver emne linjen om som jeg beskrev for oven.

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 20-09-06 18:15

"Bo M Mogensen"skrev

> [...]
> selv at se det forholder sig sådan så :
> 1.) laver man et nyt debat oplæg
> 2.) laver emne linjen om som jeg beskrev for oven.

I allerhøjeste grad *LOL*

- Winnie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-06 19:17

Winnie Schildknecht wrote:
> "Bo M Mogensen"skrev

> I allerhøjeste grad *LOL*

ja :)
men du må da gi mig det har da en værdi at man svare korrekt og relevant på
de spørgsmål der bliver stillet !

Fra : pwh

Dato : 20-09-06 18:21

Bo M Mogensen wrote:
> Det er også et karakteristika ved sindssyge mennesker at de slet og
> ret ikke kan forholde sig til virkeligheden - men rapler løs på må &
> få om deres egen vrang forestillinger

Du er uden tvivl ekspert på det område.

Har du ikke noget mere fornuftigt at fortage dig end at Trolle rundt
i denne gruppe, har alle de andre grupper bandlyst dig efterhånden.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-06 19:14

pwh wrote:

> Du er uden tvivl ekspert på det område.

yep jeg har skrevet på news i ca. 10 år så jeg har samlet noget op hænd af
vejen

> Har du ikke noget mere fornuftigt at fortage dig end at Trolle rundt
> i denne gruppe,

hvis du evner så post en messg id og begrundelse at jeg skulle Trolle

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 20-09-06 19:23

"Bo M Mogensen skrev

> yep jeg har skrevet på news i ca. 10 år så jeg har samlet noget op hænd af
> vejen

Klip en hæl og hug en tå... Det gør Bo på både må og få!

- Winnie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-06 21:56

Winnie Schildknecht wrote:
> "Bo M Mogensen skrev

> Klip en hæl og hug en tå... Det gør Bo på både må og få!

og du mener med dette ?

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-09-06 09:34

"Bo M Mogensen" skrev

> og du mener med dette ?

At din citatteknik er lige lovlig fantasifuld. Men pyt nu med det. Enhver
landsby har sin original og således også denne!

- Winnie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-09-06 10:04

On Thu, 21 Sep 2006 10:34:06 +0200, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>At din citatteknik er lige lovlig fantasifuld.

jeg citere efter relevans ...men hvis du kan finde et indlæg hvor jeg
har gjort indlæget meningsløst ved forkert citering så post endeliget
en messg id og jeg jeg vil redegøre efter bedste evne for hvad jeg min
mening var.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-09-06 10:18

"Bo M Mogensen skrev

> [...]
> har gjort indlæget meningsløst ved forkert citering så post endeliget
> en messg id og jeg jeg vil redegøre efter bedste evne for hvad jeg min

Gider jeg egentlig ikke... Har det helt på samme måde med dig, som Jens har
det!

- Winnie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-09-06 13:25

On Thu, 21 Sep 2006 11:18:25 +0200, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>Gider jeg egentlig ikke... Har det helt på samme måde med dig, som Jens har
>det!

så er det mig da en gåde at du svare på mit indlæg til at starte med -
du yaper et eller andet af - fint nok - når man så beder dig
underbygger hvad du mener så gider eller evner du ikke ...

Fra : pwh

Dato : 21-09-06 13:34

> så er det mig da en gåde at du svare på mit indlæg til at starte med -
> du yaper et eller andet af - fint nok - når man så beder dig
> underbygger hvad du mener så gider eller evner du ikke ...

Så skal jeg da gerne skærer det ud i pap så selv du må fatte det.

I min første posting til dig klippede du mit svar ud og genbrugte det
i en helt anden sammenhæng.
Det er da den tåbeligste form for manipulation jeg nogensinde har set,
enhver kan jo blot gå tilbage og se hvordan sammenhængen oprindeligt var.

At du så spiller dum nu (eller måske er det) fremmer sgu da ikke din sag,
man manipulerer ikke med hinandens svar som det passer en.
Det burde en Usenet ekspert som du mener du er værer den første til at vide.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-09-06 16:19

pwh wrote:

> Så skal jeg da gerne skærer det ud i pap så selv du må fatte det.

lad os gi det en chanse ...

> I min første posting til dig klippede du mit svar ud og genbrugte det
> i en helt anden sammenhæng.

jeg har ikke klippet i noget du har skrevet !

> Det er da den tåbeligste form for manipulation jeg nogensinde har set,
> enhver kan jo blot gå tilbage og se hvordan sammenhængen oprindeligt
> var.

jeg satte den del af min brød tekst ind som du citerede efter men undlod at
medbringe i din postning.

> At du så spiller dum nu (eller måske er det) fremmer sgu da ikke din
> sag,

kan du sætte ord på hvordan jeg sådan er dum ?

>man manipulerer ikke med hinandens svar som det passer en.
> Det burde en Usenet ekspert som du mener du er værer den første til
> at vide.

Det står en hver frit for at vedhæfte det som der refereres til ....f.eks
var der et lyst hoved der snippede det hele og sagde det var dumt - det vil
sige man ikke kan se på det givne indlæg hvad der er dumt - det kan så være
relevandt i et svar - hvis det skal være meningsfuldt som helhed.

Fra : pwh

Dato : 21-09-06 16:45

> jeg har ikke klippet i noget du har skrevet !

> jeg satte den del af min brød tekst ind som du citerede efter men
> undlod at medbringe i din postning.

Du er sgu da mere end alternativ.
Vil du ikke kalde det manipulation at quote så det ser ud som om
jeg er enig med dig i at du er Usenet ekspert,
når det meget tydeligt fremgår af mit svar til dig går på at jeg mener
du er ekspert på området sindsyge mennesker.
Du skal jo ikke pludselig begynde at sætte tekst ind som jeg ikke har
forholdt mig til foran mit svar på noget helt andet, det giver ingen mening.

Fatter du det ikke nu må jeg opgive dig, så vil du bare ikke forstå,
eller som du selv elsker at skrive, så evner du det bare ikke.

> kan du sætte ord på hvordan jeg sådan er dum ?

Jeg retter det gerne til alternativt begavet når du ikke kan få ind i
knolden hvad mig og Winnie mener.

> Det står en hver frit for at vedhæfte det som der refereres til

Det står dig helt frit for at gører med mine indlæg hvad det passer dig,
det var rent moralsk jeg mente at man ikke manipulerer med andres indlæg.
Kan man ikke klarer sig i en diskussion kan man selfølgelig altid klippe tingene
sammen så indholdet passer i eget kram, er det måden du normalt klarer dig på Usenet.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 20-09-06 19:55

> yep jeg har skrevet på news i ca. 10 år så jeg har samlet noget op
> hænd af vejen

Så har du åbenbart også lært at manipulerer med indlæggene på de 10 år.
Tror du det gør dig særligt seriøs i andres øjne.

> hvis du evner så post en messg id og begrundelse at jeg skulle Trolle

Dig og dine messg id'er, det udtryk er du meget glad for.
Man behøver sgu ikke at læse ret mange af dine indlæg for at
finde ud af at du har en lille Troll gemt i maven.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-09-06 22:02

pwh wrote:

> Så har du åbenbart også lært at manipulerer med indlæggene på de 10
> år. Tror du det gør dig særligt seriøs i andres øjne.

jeg citere efter relevans !

> Dig og dine messg id'er, det udtryk er du meget glad for.

Hvis man vil føre et sagligt bevis for noget så må man føre et sagligt bevis
på news gør man det ved at eksemplificere til tidligere potninger
disse postninger identificeres ved messg id og citering fra det givne indlæg

> Man behøver sgu ikke at læse ret mange af dine indlæg for at
> finde ud af at du har en lille Troll gemt i maven.

men evner du at bevise det ? nej !
du mener fornemmer og føler - guds fred med det , det holder bare ikke som
saglig debat agumentasion ... hvis du ikke ved hvordan man sætter en messg
id så spørg - man kan også bruge google links det er lidt svære hvis man
skal ramme det eksakte indlæg i stedet for en hel tråd - men det kan læres !

Fra : pwh

Dato : 21-09-06 09:02

> jeg citere efter relevans !

Det var da den groveste manipulering med mit indlæg jeg nogensinde
har oplevet her på Usenet som du lavede.
Hvis du ikke selv kan se det er du da helt ude hvor kragerne vender.

> men evner du at bevise det ? nej !

Det behøver jeg såmænd ikke fører bevis for,
det klarer du helt fint selv.
Gang på gang laver du indlæg som der siden viser sig intet indhold
at værer i, det er vel bare for at få opmærksomhed at du gør det.

Det ene øjeblik skal du have en Schæfer, det næste ikke.
Det ene øjeblik skal du købe hus, det næste ikke, du bor stadig i en
lille lejlighed på Vesterbro, og bliver sikker ved med det.
Så skal din hund have el-halsbånd på, og så skal den ikke.
Nu laver du så et indlæg hvor du guddødemig vil til Thailand, lur mig
om du ikke har valgt den destination bare for at virke interresant.
Det var bare lige et par hurtige eksempler på hvad jeg mener,
det behøver man ikke mess id'er for at finde, man kan bare søge på dit navn.
Folk tager da efterhånden intet af det du skriver seriøst, det kalder jeg Trolleri.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-09-06 16:33

pwh wrote:

> Det var da den groveste manipulering med mit indlæg jeg nogensinde
> har oplevet her på Usenet som du lavede.
> Hvis du ikke selv kan se det er du da helt ude hvor kragerne vender.

jeg har blot citeret noget jeg selv har postet tidligere ...!

> Det behøver jeg såmænd ikke fører bevis for,
> det klarer du helt fint selv.

hvordan vil du eksemplificere det ?

> Gang på gang laver du indlæg som der siden viser sig intet indhold
> at værer i, det er vel bare for at få opmærksomhed at du gør det.

hvordan vil du eksemplificere det ? og ud fra eksemplifikationen føre en
saglig agumentasion ?

> Det ene øjeblik skal du have en Schæfer, det næste ikke.

ja jeg ombestemte mig ...hvis jeg skal have en stor hund bliver det en
Bernhard senet

> Det ene øjeblik skal du købe hus, det næste ikke,

jeg har købt grunden og materialerne nu er det sådan at det er min mors mand
der er tømmer der skal bygge det for mig og det skal han så ikke have så
meget for hvorfor det bliver når det passer ham.

> du bor stadig i en
> lille lejlighed på Vesterbro, og bliver sikker ved med det.

ja lige nu sider jeg på Bornholm for en 3½ uge siden i nord Jylland i det
meste af maj I Italien

> Så skal din hund have el-halsbånd på, og så skal den ikke.

det har jeg vist ikke sagt den ikke skulle - men det er korrekt jeg
overvejer det

> Nu laver du så et indlæg hvor du guddødemig vil til Thailand, lur mig
> om du ikke har valgt den destination bare for at virke interresant.

ja jens nu har du jo nok aldrig været mere ind 16 km væk fra hvor du er født
hvorfor det kan virke lidt wildt man kan tage så langt væk men det kan man
altså

> Det var bare lige et par hurtige eksempler på hvad jeg mener,

og er der noget som helst i det der er ukorrekt ?

> det behøver man ikke mess id'er for at finde,

ok du kan finde ud af at søge på mit navn det er sgu da altid noget - når du
så er så langt så er du angiveligt tætter på at lave en google ref.. ind du
selv aner
hvem ved måske en dag kan du henvise til hvad du snakker om !

> man kan bare søge på
> dit navn. Folk tager da efterhånden intet af det du skriver seriøst,

"
Nu skal jeg jo have min lille 4½ kgs nøgenhund med - rent praktisk
kontakter
jeg den Thailandske ambassade for at høre hvad de kræver - men hvem
skal man
spørge for at få hende med ind i landet igen ?"

Det er da ret seriøst !!!

> det kalder jeg Trolleri.

at man spørger hvordan man rent praktisk griber en rejse med hund an ?

jeg kan da finde linken til fundatsen og så fremt du kan åben en link i en
browser så vil du angiveligt se at det ikke lige frem er på kollisions kurs
med fundatsen.

Fra : pwh

Dato : 21-09-06 17:12

> hvordan vil du eksemplificere det ?

Det er såmænd blot at læse nogle af dine indlæg, jeg er jo
ikke ligefrem den eneste her i gruppen der er af den mening.
Jeg siger ikke at det er bevidst Trolleri fra din side, det tror jeg såmænd ikke,
du skal nok bare have en masse timer til at gå med et eller andet.

> ja jens nu har du jo nok aldrig været mere ind 16 km væk fra hvor du
> er født hvorfor det kan virke lidt wildt man kan tage så langt væk
> men det kan man altså

*LOL*
Hvad fanden ved du om det.
Det var ikke så meget det at det var langt væk, mere det at destinationen
lige nu er hot i medierne, så syntes du nok det kunne lyde spændende at
du ville rejse dertil, vi synes bare det lød tåbeligt.

> [...]
> ref.. ind du selv aner
> hvem ved måske en dag kan du henvise til hvad du snakker om !

Det er overflødigt, min hukommelse fejler modsat din ikke noget.
Bare fodi du synes det er sjovt at linke på kryds og tværs af gamle indlæg
er jo ikke det samme som at vi andre gider, det er ikke stilen her i gruppen.

> [...]
>
> Det er da ret seriøst !!!

> at man spørger hvordan man rent praktisk griber en rejse med hund an

Og igen fuckquoter du, hvad er formålet med det, du får ikke mere ret af den grund.

> jeg kan da finde linken til fundatsen og så fremt du kan åben en link

Jeg tror ikke at du skal begynde at konkurrer med mig om hvem der er bedst ved
et tastatur, at du kan Google og bruge Usenet er der intet imponerende i.
Jeg bruger Pc'er rent proffesionelt, det vil sige rigtig kodning, og ikke bare lidt
klikken rundt på nettet som det sikkert er hvad du evner.
Så lad værer med at tale ned til mig på det punkt med mindre du proffesionel
programmør gennem mange år, for mig er en Pc'er primært et værktøj,
for dig er det sikkert bare et stykke legetøj.

/Jens

Fra : aaaaa-Jens-aaaaa

Dato : 22-09-06 09:37

pwh wrote:

> [...]
> proffesionel programmør gennem mange år, for mig er en Pc'er primært
> et værktøj, for dig er det sikkert bare et stykke legetøj.

PilleBo ved da udemærket hvad han skal bruge sit tastertur til. Et
askebæger.

http://hollymariecombs.dk/Chokmah/100OLYMP/P1010008.JPG

Fra : jopa

Dato : 22-09-06 09:49

aaaaa-Jens-aaaaa skriblede bla:
> PilleBo ved da udemærket hvad han skal bruge sit tastertur til. Et
> askebæger.
>
> http://hollymariecombs.dk/Chokmah/100OLYMP/P1010008.JPG

Klamt

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : aaaaa-Jens-aaaaa

Dato : 22-09-06 14:58

jopa wrote:
> aaaaa-Jens-aaaaa skriblede bla:

> Klamt

Ja pilleBo ER er svin...

Fra : Søren G. Nielsen

Dato : 24-09-06 11:32

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 06:48

aaaaa-Jens-aaaaa wrote:
> Ja pilleBo ER er svin...

Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 14:36

On Wed, 27 Sep 2006 07:48:04 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
>til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
>Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"

Hi Jens"pwh" sund fornuft og situations fornemelse er ikke dyder der
er plads til i ***jens*** alias fuglefjams beskedne forstand - de
fleste ja jeg vil sige tæt på 90 % af dem der møder ham på derres vej
smider ham bare i sit kill filter og overlader opfølgene kospondance
til Ejwind - problemet med at svare ***jens*** er når der endeligt er
en der gør det og det er ikke tit det sker - ja så bliver stakkels
***jens*** så glad at det aføder straks melem 30 og 90 svar på alt i
mellem himmel og jorde - det er ikke lange svare - ***jenses* forstand
er som sagt beskeden - så når hans lix tal kulminere lyder svaret

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ..... ELLER kan nogen få andre ord som lorte og i
den dur og som det uskrevne ark han er spilder selv den bedste
skribent falit ....så kort og godt kill filter ham eller lad for guds
skyld være med at svare ham - man kan klage men det er ret omstændigt
da han poster igenem en amerikans udbyder - så lukkes kan han men det
tager en fandens tid og man skal sætte sig grundigt ind i derres
regler evt ringe til dem osv - jeg har fået ham smidt af en gang ...
men det tager simpeltthænd mere tid ind det er værd at bruge ..
***jens*** er ligesom de her reklamer man modtager for alverdens
banaliterter - de bliver ved med at komme uanset hvad man gør så det
bedste midel er simpelthænd at sætte et filter på ....

--
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 15:26

Bo M Mogensen skriblede bla:
> ***jens*** er ligesom de her reklamer man modtager for alverdens
> banaliterter - de bliver ved med at komme uanset hvad man gør

Det er lige som dig åbenbart
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 18:11

jopa wrote:
> Bo M Mogensen skriblede bla:
>
> Det er lige som dig åbenbart

det er vist kun pillebo der kan æde piller i kilovis om dagen...

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 18:10

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> banaliterter - de bliver ved med at komme uanset hvad man gør så det
> bedste midel er simpelthænd at sætte et filter på ....

pillebo hvorfor bruger du selv en betalingsserver der skjuler din IP ???????
http://www.fuglefjams.dk/PilleBo-page3.html

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 17:40

pwh wrote:

> Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
> til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
> Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"
>
> /Jens

som ejvind ville sige

Kan du ikke lade være(r) med, at krydsposte dit lort til vores ellers
nogenlunde seriøse muddergruppe ?
Vi er mange der ikke går af vejen for, at hærge din gruppe hvis du
ikke fatter, at dit lort er støj her i muddergruppen.

Fra : Winther

Dato : 21-09-06 07:17

"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> skrev i en meddelelse

Snip en masse ævl
Den diskussion er total ot for denne gruppe.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-09-06 07:53

Winther wrote:

> en masse ævl
> Den diskussion er total ot for denne gruppe.

nej det er det faktisk ikke - indrømmet primært diskuteres netedikette i dan
.... men når det direkte berøre gruppen
så byder erfaring mig at man fint kan diskutere det i gruppen thi da det er
meget få af skribenterne der følger admin debatterne og det er væsentligt
for
gruppen at 90 % af svarene på et spørgsmål er OT ...spørgsmålet er så hvad
man kan gøre ved det ? i bedste fald så når man de skribenter der reelt ikke
ønsker at poste OT og for dem til at indse det er en absurd debat form at
når der spørges i øst så svare man i vest også er der dem - der bare for en
hver pris skal utrygge sig om alt uagtet om det har relevans til emnet - det
vil de blive ved med , men fakta er normalt så vil mindst 80 af brugerne
ønske at opføre sig fornuftigt problemet er de sidste 20 % poster temeligt
meget det er ikke unikt for dk.fritid.dyr.hund sådan er det stort set i alle
grupper.

men ok lad os tage resten af debaten i edikkten

opfølgning til :

Fra : Patruljen

Dato : 27-09-06 17:36

pwh wrote:

> Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
> til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
> Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"

Hold kæft hvor er du en tumpe at høre på
narrøv
skvadderhoveder
kvajpande
alle de rådne
Du er en idiot
dine forkvaklede ideer
totalt pip i kasketten
Knyt nu arret
højrerabiate
At du selv er en dummernik
Til gengæld snakker du dumt
Hold nu kæft
sådan en åndsamøbe
fremmedhader-slænget
højrerabiate skvadderhoveder
Luk nu røven
Er du dum eller fatsvag
skvadderhoveder som dig
ubegavet som du jo er
han er så ualmindelig dum at høre på
højrerabiate og nazirøve
fascistoide støvletrampende
fatsvage klovn
Du er ganske enkelt så dum at høre på
Snup du dig hellere en nervepille og hop hen i kurven
Fandt du virkelig på alt det pladder selv
at kvajpanden ikke kan se
Logik og rationel tænkning er vist aldrig det som har plaget
Gå nu ud og tag dine piller
et luddovent racistisk møgdyr
du er en kvajpande
Er du en svans
Men ubegavet som du jo er
Hundige-center-bumsen
en latterlig lille narrøv som dig, SVANS
Du er virkelig en idiot at høre på
Hold kæft hvor er du en klam kælling at høre på
en klam racistisk kælling at høre på
naivt ucharmerende racistisk sludder
Sludder og vrøvl
Sikke noget forpulet pladder
Du er bindegal og fuldstændig på højde med de mest rabiate
Islamister
Hold kæft hvor er du dum at høre på
en af racistblondinerne
Tag nu at skrid med dit racistiske skriveri
Hold kæft hvor er du klam kælling af et slimet kryb
Du er rimelig ubegavet men det har jeg vist skrevet mange gange
<<<<<<

Fra : Jopa

Dato : 27-09-06 19:44

Patruljen wrote:

> [...]
> Hold kæft hvor er du klam kælling af et slimet kryb
> Du er rimelig ubegavet men det har jeg vist skrevet mange gange

Kan du ikke fise ud af MIN gruppe dit FJOLS.