DOM inspector til FF
Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-09-06 16:59

Hej,

For et par sub-versioner siden havde jeg en plug-in til FireFox, der
hed DOM Inspector. Den "forsvandt" imidlertid under en opgradering af
FF, og jeg kan ikke finde den på FF-hjemmesiden.

Er der nogen der ved, om den er "udgået" eller evt. kan guide mig det
rigtige sted hen?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Erik Nielsen

Dato : 20-09-06 17:42

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FF, og jeg kan ikke finde den på FF-hjemmesiden.
>
> Er der nogen der ved, om den er "udgået" eller evt. kan guide mig det

Den er stadig indeholdt i min web developer på trods af utallige
opdateringer af firefox.
Den nyeste nye 1.5.0.7 (hvis de ikke har lavet en ny i dag ), jeg
opdaterede i går.

Den ligger på:
https://addons.mozilla.org/search.php?q=web+developer&type=A&app=firefox

Et godt stykke nede af siden af siden ligger Web Developer 1.0.2
Det er samme model jeg har.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-09-06 18:15

On Wed, 20 Sep 2006 18:42:21 +0200, "Erik Nielsen" <dur@durikke.dk>
wrote:

> [...]

>https://addons.mozilla.org/search.php?q=web+developer&type=A&app=firefox
>
>Et godt stykke nede af siden af siden ligger Web Developer 1.0.2

Så vidt jeg kan se, installerer Web Developer ikke DOM Inspector -
eller er der noget, jeg har misforstået?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-06 19:15

Jørn Andersen skrev:

>kan guide mig det rigtige sted hen?

Afinstaller Firefox, Installer derefter Firefox på ny, Vælg "Tilpas" ved
"installationsmåde", når du så kommer til muligheden "Vælg komponenter",
så sæt flueben ved "Udviklingsværktøjer" Så er DOM inspektør installeret.

Du kan hente en hel firefox på
http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

--
Ivan V. Klattrup