Tilføje links til IE Favorites
Fra : Rado

Dato : 20-09-06 16:15

Findes der et eller andet program der gør at man kan tilføje et link
til den aktuelle side i browseren til en mappe i Favorites sidebaren
via kontekst menu? (pege på mappe, højreklikke, vælge "Add link").

At MS ikke har lavet dette som standard går over min forstand - det er
alt for besværligt at skulle klikke "Add" og derefter scrolle gennem
Favorites menuen fior at finde den mappe man vil placere linket i.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-06 00:22

Den 20-09-06 17.15 skrev Rado følgende:

> det er
> alt for besværligt at skulle klikke "Add" og derefter scrolle gennem
> Favorites menuen fior at finde den mappe man vil placere linket i.

Det burde heller ikke være nødvendigt. Prøv at tage fat i ikonen til
venstre i adressefeltet, og træk den ned på den ønskede placering.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Rado

Dato : 05-10-06 11:29

On Thu, 21 Sep 2006 01:21:31 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Det burde heller ikke være nødvendigt. Prøv at tage fat i ikonen til
>venstre i adressefeltet, og træk den ned på den ønskede placering.

Ja, det fandt jeg også ud af senere. Men det andet ville nu være et
godt alternativ også, synes jeg.

Men ellers tak for vinket.

--
Rado