Diskret hentydning?
Fra : dpl

Dato : 20-09-06 09:37

Ikke at jeg bifalder at man lader ejers ubetænksomhed gå ud over deres
husdyr, men her er da vist een, der har villet gøre opmærksom på noget,
uden at skade katten alt for meget:
http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?id=20025

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-09-06 09:46

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote:
> [...]
> deres husdyr, men her er da vist een, der har villet gøre opmærksom
> på noget, uden at skade katten alt for meget:

En utrolig dum og dødssyg "opfindsomhed", godt at katten ikke led
yderligere overlast.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 20-09-06 11:18

On Wed, 20 Sep 2006 10:45:44 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>En utrolig dum og dødssyg "opfindsomhed", godt at katten ikke led
>yderligere overlast.

Eller en temmelig harmløs måde at vise at man er træt af en fertil
hankat?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kate

Dato : 20-09-06 15:28

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Eller en temmelig harmløs måde at vise at man er træt af en fertil
> hankat?

Lige min tanke.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : helena

Dato : 20-09-06 20:46

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke at jeg bifalder at man lader ejers ubetænksomhed gå ud over deres
> husdyr, men her er da vist een, der har villet gøre opmærksom på noget,
> uden at skade katten alt for meget:

Fnis. Bare han nu ikke får slikket al for meget farve i sig.

Helena

Fra : Siri

Dato : 22-09-06 10:10

> helena skrev:

> Fnis. Bare han nu ikke får slikket al for meget farve i sig.
>
> Helena

OK...
Jeg vidste ikke rigtig, hvad jeg skulle mene om det ini'tiv - jeg mener,
tuscher indeholder jo sprit (?) og kan svide... stakkels kat, i så fald,
der må døje fordi hans menneske ikke kan forstå, at ikke-neutraliserede
hankatte kan være en plage. Men hvis ejeren ikke er til at tale med, så
er det da et 'fint vink med en hegnspæl'.
Men hvis I erfarne kattefolk er sikre på, at katten ikke har døjet eller
lidt - så griner jeg da lidt med. Og er glad for, at jeg har
(neutraliseret) hunkat...

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar