Erotisk svag og sjat-pisseri ctr. ægte org~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 00:58

Erotisk svag og sjat-pisseri ctr. ægte orgasme

Der eksisterer, universelt og virkeligt, kun een orgasme =
kulmination for kvinder, nemlig fødslen. Den giver magt og indsigt.
Andet er selvsuggestions-skuespil selvom pigen selv tror på det

Men selv hos dværgchimpanser styrker hunnen bindingen til hannen ved
at smigre ham med æggende orgasmelyde, som om hun nyder akten på samme
måde som den sædudtømning-fixerede han

Kumasutra-tiden i Indien var om haremsdamer, der virkede "bevidste" og
derfor blev foretrukket af haremsejeren.

Svaner kopulerer på søoverfladen - en svær balance-sag - og hannen er
lige ved at falde af, så hunnen holder modet oppe på ham ved særlig
pirrende orgasmeadfærd.Også andre fugle har tilsvarende eksaminatons-
og præstations-orienterede parringsdanse der er paralelle til
menneske-erotik.

Men menneskets nuværende orgasmedille opstod ikke kun udfra dette, men
også af skrivebordsteoretiske sexologi-lægers lyst til at få læsere
ved at tegne diagrammer om erotisk ophidselse, fx Van Der Velde "Det
fuldendte ægteskab".

Såkaldt lødige pornoforfattere som DH Lawrence skabte metaforer om at
universet skælvede, når pigen kom, og de sivede ned og vulgariseredes
og poetiseredes/sentimentaliseredes i Variete og Cocktail , WeekendSex
og Ugens Rapport og snart vidste alle piger hvordan der skal
skuepilles for at hun får ry for at være en gudinde på lagenet og den
dyriske liderlighed ,inkarneret.

Rousseau var trailblazer med "Confessions"selvbiografi om sin
masochisme og hang til domina-herskerinder og pisk og ekshibitionisme
og snart fulgte de Sade og Masock og SM-universet var født, og her er
både m og k orgasme en belønning for underkastelse

" Jeg oplever clitoris-orgasmerne som "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne som
"dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria
Damsholt.Ho Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens.
Det er også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne.
Esther Vilar

Ho But did thee feel the earth move. Ernest Hemingway 1899 -
1961

Ho En orgasme er bare en refleks som et nys. Ruth
Westheimer

ho Forresten skriver Jeppesen sjovt på EB-bagsiden. Medieverdenen
er en underlig størrelse - den skal kæles for, førend den spinder

Hø Good manners are made up of petty sacrifices. Ralph Waldo
Emerson 1803-1882

Hø Man kan sagtens være venlig overfor dem man er ligeglad med.
Wilde

Hø Høflighed betyder som regel, at man ikke siger til folk, hvad
man tænker. Katharina Hepburn

Hø Høflighed er en form for opførsel, som man ofte fejlagtigt
anser for gode omgangsformer. Harry Ruby

Hø Høflighed er fiktiv velvilje. Samuel Johnson

Hø Høflighed er reguleret ligegyldighed. Paul Valéry

Hø Høflighed er velvilje i småting. Thomas Babington Macaulay

Ho Og husk, der er ikke noget disse kvinder ikke vil gøre for at
tilfredstille deres altid fugtige skridt, de har kun en besættelse -
sex. Juvenal

Ho Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og
forestillingen om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Ho Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde
det. Lewis Grizzard

Ho When we make love, she calls out her own name. Steven
Kampmann, Peter Torokvi and Harold Ramis, Back to School, Screenplay,
1986

høf actor Der findes ingen bedre grund til at være høflig end
overlegenhed. Marie von Ebner-Escenbach

høf Høflighed er ofte kendetegnet på en kejtet beskedenhed.
Nietzsche

Høf Hvis du ingen penge har, så vær høflig. Dansk ordsprog

Høf meba Godmodigheden, venligheden, den hjertelige høflighed er
stedsesprudlende udløb for den uegoistiske trang og har langt
mægtigere bygget med på kulturen end de meget mere berømte udslag af
den, som benævnes medlidenhed, barmhjertighed og opofrelse. Nietzsche

høf mih Der findes en hjertets høflighed; den er beslægtet med
kærlighed. Af den udspringer den ydre opførsels mest passende
høflighed. Goethe

Høf Smilet er en social pligt

høfHu Smiles form the channel of a future tear.
Byron (1788-1824)English Poet

høfl Rædde mennesker er i almindelighed meget høflige.
Charles Dickens (1812-1870)English Novelist

høfl "Jeg er høflig mod landsbyboerne, som mod alle små ærgrelser :
at vise brod mod de små, synes mig en visdom for igler."

høfl De behageligste selskaber er den, hvor deltagerne viser
hinanden munter ærbødighed. Goethe

høfl Der gives en hjertets høflighed, den er beslægtet med
kærligheden. Af den udspringer den naturligste høflighed i den ydre
verden. Goethe

Høfl Gæstfrihed er en dyd, som får os til at give mad og husly til
folk, der ikke behøver nogen af delene. Ambrose Bierce 1842-1914

Høfl Gode manerer består af lutter små ofre. Ralph Waldo
Emerson

høfl Høflighed - den mest acceptable form for hykleri.Ambrose
Bierce 1842-1914

Høfl Hvis du ingen penge har, så vær høflig. Dansk ordsprog

Høfl Lad det aldrig komme til klart, åbent fjendskab med personer du
har som fjender. Inddæm og nedton konflikter. Udskældninger og åbent
had er de afmægtiges privilegium. Høflig overflade gør det muligt at
levere de hårdeste hug. Klaus Kjøller

høflFf Å glede seg over et rosende ord er hos mange mennesker bare en
hjertelig høflighet - og netop det motsatte av åndelig
forfengelighet.Nietzsche

høflKÆkæ Romantisk kærlighed er blot et skridt videre end høflighed.
Anonym

hø Smilet er en social pligt. og smil der dækker over gab skaber
rynker. Stendal

hoh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme.
Før man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at
man er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

Hoh Kvinder har intelligens, mænd har karakter og lidenskab
Nietzsche

hoh One orgasm in the bush is worth two in the hand.
Graffiti

hoh Trods årtusinders erfaring ved manden stadigvæk lige så lidt om
kvinden som maddiken om ferskenkerner. Norma Woods

Hoh Women are never disarmed by compliments

Hoh Women love us for our faults.If we have enough of them

Hohhs For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper
sikkelsen i spejlet ind; hans livsduelighed formindskes.

hohmk Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

HOhoh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på
hendes værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et
cocktail party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa
GressDen glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

Hok Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

hok Women make fools of the spiritual men. And when, as men,
they´ve gone flop in their spirituality, they can´t pick themselves
up whole any more. So they just crawl, and die detesting the female,
or the females, who made them fall. DH Lawrence

hokl/hs Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

hold fast, imens dit hjerte

Hold fastere omkring mig

holøhs Kys er, hvad der er blevet tilbage af paradisets sprog.
Joseph Conrad

Homkh Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de
egentlig bare ærer og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å
uttrykke det noe mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig
kvinne, - men nettopp kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som
kattene uansett hvor mye de har øvd seg på å gi inntrykk av
fredsommelighet. Nietzsche

Hos Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske,
subjektorienterede individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal
orgasmerne for "dionysiske zen, buddhistiske lyst-oplevelser"
Maria Damsholt

hos May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said
she-just once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how
much said she-a lot said he)-why not said she--(let's go said he-not
too far said she-what's too far said he-where you are said she)--may I
stay said he-(which way said she -like this said he-if you kiss said
she)--may I move said he-is it love said she)-if you're willing said
he-(but you're killing said she--but it's life said he-but your wife
said she-now said he-ow said she--(tiptop said he-don't stop said
she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said
she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

hosh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

hosh Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa GressDen
[...]

hosh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før
man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man
er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

hosh Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke
en kop te Cynthia Payne

hosh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

hosh Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller
i længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

hossbh She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for
more? Sir Charles Sedley

hotehkl We don't love a woman for what she says, we like what
she says because we love her. Andre Maurois

hotehth Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til
at elske. Ninon de Lenclos

hoWomen have intelligence; men have character and passion.
Nietzsche

Fra : preben nielsen

Dato : 20-09-06 18:09

> [...]
> ved at smigre ham med æggende orgasmelyde, som om hun nyder
> akten på samme måde som den sædudtømning-fixerede han

Og mændene starter farcen ved at sige pæne ting til hunne for at
lokke hende vandret.

Du er udenfor kødmarkedet, Bo ! ... Find noget andet at
filosofere om.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 19:05

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Og mændene starter farcen ved at sige pæne ting til hunne for at
> lokke hende vandret.

Just præcis

> Du er udenfor kødmarkedet, Bo ! ... Find noget andet at filosofere
> om.

Du udtaler dig om hvad du intet ved om.

Uanset om man har aktuel, uptodate, praktisk erfaring, hvad du fx ikke
har vedr stormagtspolitik, så filosoferer usenetdeltagere om emnerne

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 20:01

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Og mændene starter farcen ved at sige pæne ting til hunne for at
> lokke hende vandret.
>
> Du er udenfor kødmarkedet, Bo ! ...

Ja, når jeg i talrige indlæg søger at tage barnetroen fra folk, så må
det afføde aggressioner og forsøg på at såre mig, og derved udstiller
her Preben Nielsen sig selv,
Hvis jeg fx til en fotojournalist, der skal bruge foto af mit rod til
en uddannelsesopgave, siger "har du lyst at elske" så er jeg på
markedet - uanset om jeg får nogt ud af det.

Når kreditforeningerne ikke vil udlåne penge med sikkrhed i mit hus,
så kan sige at jeg er skubbet ud af lånemarkedet, men det er jo
sludder. Jeg har blot ikke fundet rette samarbejdspartner, men når jeg
spreder mine tilbud og de går fra mund til mund så plejer jeg at opnå
de helt rigtige løsninger - efter en stribe parforhold med børn var
jeg blevet overvægtig og langtidsarbejdsløs og bekendtskabsannoncer
gav ikke brugbare danske partnere, men en japansk sygepeljerske, der i
1986 blev vraget fordi min søns mor kom tilbage og ville have et barn
mere, vendte tilbage i 1992 og vi giftee os i 1993
Nuværende lejere håber selvfølgelig at jeg ikke finder långivere og
derfor vil sælge billigt, så jeg er også på det marked, Men dels har
Danske BAnk med meget besvær forhøjet deres lån udenom kreditforening
og Lån og Spar, også uden kreditforening har tilbudt normaltforrentet
lån på 80% af ejendomsmæglervurdering, der er på 5 mio kr.
Talrige usenettere har gjort sig endnu mere til grin end Preben
Nielsen, med påstande om at min ejendom er forfalden og skal rives ned
hvis salg - mange usenettere lever ikke i virkeligheden

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-06 23:54

preben nielsen wrote:

> Og mændene starter farcen ved at sige pæne ting til hunne for at
> lokke hende vandret.
>
> Du er udenfor kødmarkedet, Bo ! ... Find noget andet at
> filosofere om.

Udstiller sig - selv. Jow. Kødmarkedet. The meat market .
Tja. Så har Preben Nielsen da berettet om, hvordan han forholder sig
til den sag.
The meat market. Gad vide, om det inkluderer 2 stykker rå steak
omviklet med
gaffatape....

Regards Bruun