netkabel og strømkabel i samme rør
Fra : peterholm67@hotmail.~

Dato : 19-09-06 13:30

heysa
kan man trække netkabel og strømkabel i samme tomrør og stadig have
en velfungerende data transfer?
Mvh
Peter

Fra : Benny Nissen

Dato : 19-09-06 15:15

peterholm67@hotmail.com wrote:
> heysa
> kan man trække netkabel og strømkabel i samme tomrør og stadig have
> en velfungerende data transfer?

Ja.

--
Benny

Fra : ibss

Dato : 19-09-06 17:11

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.
>
> --
> Benny
Ifølge elektrikerne på min arbejdsplads er det forbudt
vn ib

Fra : Benny Nissen

Dato : 19-09-06 16:20

ibss wrote:
> "Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge elektrikerne på min arbejdsplads er det forbudt
> vn ib

Vi spørger lige sagkundskaben.

FUT: dk.teknik.el

Fra : Svend

Dato : 20-09-06 09:52

ibss wrote:
> "Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge elektrikerne på min arbejdsplads er det forbudt

Ikke hvis der er 2 lag isolering på strømkablet, dvs. de grå. Men ellers
er det hvis det er enkelt lederne.

--
Svend

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 20-09-06 08:36

peterholm67@hotmail.com wrote:

> kan man trække netkabel og strømkabel i samme tomrør og stadig have
> en velfungerende data transfer?

Du kan i større kabelbakker hvor der er plads til at lægge afstand
mellem kablerne (netværk/strøm)
Men i tomrør - det er vel beskedne dimensioner disse føres i?

- Peter