Tv-out på bærbar
Fra : Jan

Dato : 22-06-01 00:02

Nogen der ved hvordan tv out virker på en bærbar har en dell inspiron 5000e,
men et ati m3 mobility grafikkort,d er har mulighed for at koble en ekstra
monitor til og der er også s-vhs ud, men hvis jeg kobler det til fjernsynet
og går ind i properties så er der under displays to tegninger den ene af den
bærbare hvor der står PANEL ( den virker fint ) og på den anden tegning står
der Monitor og der står der NOT CONNECTED, skulle der ikke srå tv der eller
sådan noget, håber der er nogle der har et svat så jeg kan få det til at
virke.

På forhånd tak og hygge

Jan

Fra : Cai

Dato : 22-06-01 06:37

På min IBM ThinkPad 390X havde jeg det samme problem, blev løst da jeg satte
opløsningen ned til 800*600.
Hilsen
Cai

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 22-06-01 13:29

Jan skrev:

> [...]
> sådan noget, håber der er nogle der har et svat så jeg kan få det til at

Har selv deres 4000'er model, og her er det tre muligheder, enten
Monitor, Panel eller TV, og når vi snakker om TV out, så er det TV
delen, her er det ligemeget hvad opløsning skærmen står til, den skal
nok selv finde ud af det, og så snart man har sat et stik i TV out
stikket, så skulle man gerne kunne vælge denne.
Men kobler man en skærm eller projekter på, så er det Monitor, og så
skal man indstille sin skærmindstillinger til det som den ekstra
skræm/projektor kan klare

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags