Homo-diskrimination
Fra : Jesper

Dato : 18-09-06 17:27

Homo-klubben PANs 2 ejere vil lave stedet om til en medlemsklub for at
undgå de fæle hetro'er.

http://politiken.dk/kultur/article174801.ece
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-09-06 17:35

> Homo-klubben PANs 2 ejere vil lave stedet om til en medlemsklub for at
> undgå de fæle hetro'er.
>
> http://politiken.dk/kultur/article174801.ece

Lad dem dog. Så er der mindre ungt kød til bæskubberne.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : GB

Dato : 18-09-06 21:38

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Lad dem dog. Så er der mindre ungt kød til bæskubberne.

Nu gør du PER ked af det...

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-09-06 18:04

On Mon, 18 Sep 2006 18:26:33 +0200, Jesper skrev:

> Homo-klubben PANs 2 ejere vil lave stedet om til en medlemsklub for at
> undgå de fæle hetro'er.
>
> http://politiken.dk/kultur/article174801.ece

Fint nok; men der vil nok lyde et ramaskrig, hvis andre
begynder at finde på narrestreger for holde lebberne og
bøsserne ude fra hetero-steder.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-09-06 18:11

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Fint nok; men der vil nok lyde et ramaskrig, hvis andre
> begynder at finde på narrestreger for holde lebberne og
> bøsserne ude fra hetero-steder.

Just det!

Fra : Allan Riise

Dato : 18-09-06 18:13

Henrik Svendsen wrote:

> Fint nok; men der vil nok lyde et ramaskrig, hvis andre
> begynder at finde på narrestreger for holde lebberne og
> bøsserne ude fra hetero-steder.

Nu er det jo private steder, så det er selvf. tilladt at lave private
klubber, såkaldte nøgle-klubber. Ved at de adelig og de rige har deres egen
nydelige nøgleklub, faktisk et af mine yndlingssteder da jeg var yngre og
før det blev nøgleklub, hvor man også kun kan komme ind hvis man er medlem
eller eskorteret (he he) af et medlem, er det forkasteligt?

Så hvis man vil have et hetero sted, så er det bare at lave en nøgle-klub,
Ein, Zwei, drei, keine hexerie.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-09-06 19:46

On Mon, 18 Sep 2006 19:12:36 +0200, Allan Riise skrev:

> [...]
> før det blev nøgleklub, hvor man også kun kan komme ind hvis man er medlem
> eller eskorteret (he he) af et medlem, er det forkasteligt?

Ikke mere forkasteligt end at finde på alle mulige kreative
narrestreger for at holde lebber og bøsser væk.

Sandelig, det ser ud til, at vi to også er enige om det her.
Hvad sker der?

Sidder lige tænker på om jeg skulle lave disko "den glade
gris", hvor en del af indgangsritualet skal være, at man
spiser et flæskesvær. Du ved - bare for at holde veganerne
væk.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-09-06 20:27

Den Mon, 18 Sep 2006 20:46:20 +0200 sendte Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

>Sidder lige tænker på om jeg skulle lave disko "den glade
>gris", hvor en del af indgangsritualet skal være, at man
>spiser et flæskesvær. Du ved - bare for at holde veganerne
>væk.

Dem med overskæg? (og her mener jeg endda kun kvinderne .)

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-09-06 22:24

On Mon, 18 Sep 2006 21:26:38 +0200, Hr. Jensen skrev:

> Den Mon, 18 Sep 2006 20:46:20 +0200 sendte Henrik Svendsen
> <HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

> Dem med overskæg? (og her mener jeg endda kun kvinderne .)

Kvindelige veganere med overskæg ... uerhaogbvadrbvadrbvadr.
De kan passende gå over til Pan, hvor de hører til.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-09-06 22:42

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Kvindelige veganere med overskæg ... uerhaogbvadrbvadrbvadr.
> De kan passende gå over til Pan, hvor de hører til.

Nu bliver Jette Gottlieb ked af det.

Fra : Tony

Dato : 18-09-06 23:22

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Nu bliver Jette Gottlieb ked af det.

Lever hun stadig.???

Jeg havde ellers hørt, at hun blev ædt (ved en fejltagelse) som værende et
hængebugsvin, ...da hun var sendt til østen, for at hjælpe tzunamiofrene.

Tony

Fra : Jesper

Dato : 19-09-06 00:07

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> [...]
> hængebugsvin, ...da hun var sendt til østen, for at hjælpe tzunamiofrene.

Det man kalder langsvin på disse kanter

Fra : GB

Dato : 19-09-06 00:24

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Nu bliver Jette Gottlieb ked af det.

Ja, det har også overskæg.

GB

Fra : Pjensen73

Dato : 19-09-06 13:42

> [...]
> gris", hvor en del af indgangsritualet skal være, at man
> spiser et flæskesvær. Du ved - bare for at holde veganerne

God ide. Så holder man jo også muslimerne væk.
Gad vide havd hallalhipierne vil sige til det?

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-09-06 18:12

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Fint nok; men der vil nok lyde et ramaskrig, hvis andre
> begynder at finde på narrestreger for holde lebberne og
> bøsserne ude fra hetero-steder.

Jamen, det er da også forfærdeligt at bøsserne vil have ét sted for sig
selv, og kan selvfølgelig sammenlignes med, hvis heteroer ville have de
andre 2717 steder for sig selv.

Fra : @

Dato : 18-09-06 18:40

On Mon, 18 Sep 2006 19:12:18 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Jamen, det er da også forfærdeligt at bøsserne vil have ét sted for sig
>selv, og kan selvfølgelig sammenlignes med, hvis heteroer ville have de

nej det kan sammenlignes med at nogen heteroer vil have et sted fri
for bøsser og lesbiske

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-09-06 19:41

On Mon, 18 Sep 2006 19:40:24 +0200, @ skrev:

> nej det kan sammenlignes med at nogen heteroer vil have et sted fri
> for bøsser og lesbiske

Lige præcis.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 18-09-06 19:54

> Lige præcis.

Kommentar på @ & Henrik Svendsens ovenstående indlæg : Det er
glædeligt at se at det danske skolevæsen har holdt Erasmus-logikken i
hævd

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-09-06 22:19

On 18 Sep 2006 11:53:43 -0700, cphpeter@gmail.com skrev:

> Kommentar på @ & Henrik Svendsens ovenstående indlæg : Det er
> glædeligt at se at det danske skolevæsen har holdt Erasmus-logikken i
> hævd

Du har vist ikke meget begreb om logik.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Pjensen73

Dato : 19-09-06 13:43

Hvor er Kimsebassen henne i denne debat?
Han plejer da ellers altid at skide på de homoseksuelle.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-06 18:46

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Hvor er Kimsebassen henne i denne debat?
> Han plejer da ellers altid at skide på de homoseksuelle.

Hans ringmuskel er vist - stort set uvist af hvillken grund - ikke, hvad den
har været. Han er derfor lovligt undskyldt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-09-06 22:56

Efter mange tanker skrev Jens Bruun:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Hans ringmuskel er vist - stort set uvist af hvillken grund - ikke, hvad den
> har været. Han er derfor lovligt undskyldt.

Okay. Han har nok fået for meget pik.