Omplacering af hanhund
Fra : Lene

Dato : 18-09-06 14:54

Kan I give mig nogle råd til hvad jeg gør med en forladt hund?
Har været rundt på internater for at spørge dem om de kunne omplacere Gujo,
som hunden hedder. Der er ingen pladser.
Sætter nu sedler op rundt omkring, bl.a. hos de dyrlæger, der giver mig lov.
Er der mere jeg kan gøre, bortset fra at sætte annonce op i vores lokale
dagbad?
Mvh Lene

Fra : nana sørensen

Dato : 18-09-06 15:53

"Lene" <lesletdette@satzone.com> wrote in message
> [...]
> lov.
> Er der mere jeg kan gøre, bortset fra at sætte annonce op i vores lokale

Prøv www.dba.dk , www.guloggratis.dk , www.dyrenettet.dk Især dyrenettet
er et rart sted.

Fra : Pia Christensen

Dato : 18-09-06 18:06

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Lene" <lesletdette@satzone.com> wrote in message
>>

> Prøv www.dba.dk , www.guloggratis.dk , www.dyrenettet.dk Især
> dyrenettet er et rart sted.

Prøv også www.hundegalleri.dk der er rigtig mange køb/salg annoncer
derinde...

Fra : Lene

Dato : 18-09-06 21:45

"Lene" ...
> Kan I give mig nogle råd til hvad jeg gør med en forladt hund?

Tak for jeres gode råd. Det er helt fortvivlende, det her!
Mvh Lene
40plus.dk

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 21-09-06 21:25

Kan nesten høres ut som livmorbetennelse, Tispa mi har hatt det to ganger og
hun ble veldig slapp og uvel rett etter løpetid. Synes du skal ta deg en tur
til veterinæren igjen og få han til å undersøke litt bedre. Følg med om det
kommer noe illeluktende utflod ut fra skjeden.

Siv-Helen

"Lene" <lesletdette@satzone.com> skrev i melding

Fra : jopa

Dato : 21-09-06 21:33

Siv-Helen Alterskjær skriblede bla:
> [...]
> skal ta deg en tur til veterinæren igjen og få han til å undersøke
> litt bedre. Følg med om det kommer noe illeluktende utflod ut fra
Livmoderbetændelse kan ikke fjernes ved at omplacere hunden
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-09-06 03:14

jopa wrote:

> Livmoderbetændelse kan ikke fjernes ved at omplacere hunden

Især ikke på hanhunde!
Jeg tror indlægget du citerede røg i den forkerte tråd.

Hilsen Kim