AC-DC sparkedragt
Fra : Anton

Dato : 18-09-06 11:05

Hej
Jeg skal snart være far igen.
Den her gang vil jeg så give mit besyv med til tøjet.
Jeg så et eller andet sted en AC-DC sparkedragt.
Nogen der ved hvor man køber en sådan, eller noget tilsvarende?

mvh
Anton

Fra : alten

Dato : 18-09-06 14:54

http://www.babywit.com/bands_1.html

Fra : Anja Hansen

Dato : 18-09-06 21:28

"Anton" <anton_dk@hotmail.com> skrev
> [...]
> Jeg så et eller andet sted en AC-DC sparkedragt.
> Nogen der ved hvor man køber en sådan, eller noget tilsvarende?

Her er der en baby-tshirt:
http://www.hottopic.com/store/product.asp?LS=0&ITEM=320898

og her er en bodystocking:

http://www.8ball.co.uk/tshirt/3/29310/AC/DC-Baby-One-Piece---Cradle-Rock/

Tillykke med familieforøgelsen,
mvh Anja

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 19-09-06 15:47

"Anton" skrev i en meddelelse om en ulækker mad...
> Hej
> mvh
> Anton

Der er også denne her: