Ungeren-aktivisters krig mod os naboer
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 17:03

Ungeren-aktivisters krig mod os naboer

Noriko Sugishita er en af de mange i mit hus, der har fået brosten
smidt langt ind i sit soveværelse.

Hun er samurai-ætling og modigere end mig, så hun er løbet efter dem
og har ude på fortovet bedt dem lade være og fjoget svarede de "det
var ikke os", for autonome har lært lektionen om, at retsvæsenet
beskytter dem mod kollektiv straf.

Kriminalbetjenten, der er sat på, at over 50 ruder er blevet smadret ,
roser mig for at have investeret titusinder af kroner i brudsikker
plexiglas, for politiet kan intet gøre ved uforudsigeligt natligt
hærværk. Men borgmester Bondam forlanger min beskyttelse fjernet, for
jeg har ikke søgt byggetilladelse!

Affaldskontainere fjernes af de unge og sættes ild i, og det skal
husejeren betale. Når jeg skal ind til byen er korteste cyklevej
mellem Aldi og Jagtvej 69, og de udfører så hærværk mod cykel og
cykelanhænger og forhindrer min passage, for de vil ikke se mit ansigt
nær "deres" hus.

Lokalavisen roser lovbrydernes bezættelse af Trekronerfort for at have
været fredelig og humoristisk, men ingen behøver de unges
kriminalitet, undtagen journalisterne, som selv skaber deres nyheder
ved at sympatisere så varmt med christianitter og andre tyve, at vort
svage retssystem tyrraniseres til passivitet, og voldspsykopaterne -
det kalder de sig selv - bliver værre og værre.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000