problemer med hjemmesiden
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 17-09-06 15:59

Hejsa gruppe

Der er i øjeblikket nogle tekniske vanskeligheder med den server som
www.dk-fritid-dyr-kat.dk ligger på.

Jeg arbejder på at løse problemet, men indtil da må i have lidt tålmodidhed.

I kan i mellemtiden skrive til astor@aub.dk hvis der er nogen spørgsmål.
webmoster@dk-fritid-dyr-kat.dk kan ikke besvares så længe problemet
står på.

- Tonny, webmaster dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 18-09-06 11:45

> [...]
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk ligger på.
>
> Jeg arbejder på at løse problemet, men indtil da må i have lidt tålmodidhed.

Problemet er nu løst, og siden er atter oppe igen. Jeg bekalger problemet.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 18-09-06 16:08

Tonny Jørgensen wrote:

> Problemet er nu løst, og siden er atter oppe igen. Jeg bekalger
> problemet.
>
> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Super duper, stor tak til vores Webmaster

--
Hilsen Denise