søge-script til iso-8859-1-sider?
Fra : Anders

Dato : 17-09-06 11:53

Jeg leder efter et php-script med en søgefunktion til mit iso-8859-1-encoded
website.

Det behøver ikke at være fancy, det skal bare gøre det muligt for besøgende
at søge på et eller flere søgeord og finde de sider på mit website som
indeholder det (dem.) Det må gerne kræve mysql-database.

Men det skal altså virke problemfrit sammen med iso-8859-1-sider - hvilket
ingen af dem jeg prøvet indtil nu har gjort.

Har nogen her positive erfaringer med et bestemt script?

vh Anders

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-09-06 13:13

Anders <fiktiv@adresse.dk> writes:

> Jeg leder efter et php-script med en søgefunktion til mit iso-8859-1-encoded
> website.

Hvilket datagrundlag? En database? Flade tekstfiler? HTML-filter?

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : Anders

Dato : 17-09-06 14:36

Christian Joergensen wrote:
> Hvilket datagrundlag? En database? Flade tekstfiler? HTML-filter?

almindelige html-filer med æ,ø og å i iso-8859-1-format.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 18-09-06 09:28

On 17-09-2006 12:53 Anders wrote:
> Jeg leder efter et php-script med en søgefunktion til mit iso-8859-1-encoded
> website.

Har du prøvet Zoom Search Engine fra www.wrensoft.com? Den har masser af
muligheder.

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Anders

Dato : 18-09-06 12:29

Mikkel Z. Herold wrote:
> Har du prøvet Zoom Search Engine fra www.wrensoft.com? Den har masser af
> muligheder.

Mange tak for tippet, jeg prøver at kigge på det.