Asus A8N-VM CSM/Mikrofon
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-09-06 07:31

Er der specielt man skal gøre for at få mikron indgangen
til at virke? Drivere er selvfølgelig installeret og der er
skruet helt op for mikrofon indgangen i indspillemixeren.
Headsettet (Altec Lansing) virker udemærket på et
Audigy lydkort.

Fra : claus b. p.

Dato : 18-09-06 22:04

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> wrote in message
> [...]
> skruet helt op for mikrofon indgangen i indspillemixeren.
> Headsettet (Altec Lansing) virker udemærket på et
Med mit A8V-E kort fulgte bl.a. et program med på den medfølgende CD, som
kan bruges til at vælge og teste funktioner på de forskellige porte til
lydkortet. Der kan muligvis også have været en driver der skulle
installeres, det husker jeg ikke. Måske er der noget tilsvarende på dit. Det
kan selvfølgelig også downloades fx. fra www.asuscom.de hvis man ikke har
CDen ved hånden.

/Claus

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-09-06 07:39

> [...]
> lydkortet. Der kan muligvis også have været en driver der skulle
> installeres, det husker jeg ikke. Måske er der noget tilsvarende på dit.

Jeg har downloaded nyeste driver fra www.asus.com.tw
og prøvet både wizard og manuel indstilling med samme
resultat.
Har nu istedet brugt ind/udgangen til mit Creative surroundsæt.