pris om søndagen
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 17-09-06 00:33

hej gruppe

Jeg bliver nød til at søge dyrlæge til min kat imorgen, han er meget skidt
tror jeg....

Ved nogen sådan ca hvad søndags-tillæg ligger på ?

Venlig hilsen Majbritt

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 17-09-06 02:38

det plejer at koste doppeltop. Men ellers prøve linket
http://kbh-dyrehospital.dk/

men sådan er det jo med de kære små, absolut ingen sans for timing*S*
beklager

Lad os høre, hvad der sker med puslingen, jeg venter spændt
Lise

Fra : charlotte kofoed

Dato : 17-09-06 07:55

> [...]
> Lise

> Som regel er det *dobbelt takst* om søndagen, men da viikke ved hvad din
kat fejler er det jo svært at *gætte*!!

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 17-09-06 09:47

> kat fejler er det jo svært at *gætte*!!

Krydser fingre for at den lille (s)kat bliver OK - hvordan meget skidt?
Der er jo flere rigtig erfarne her på sitet, som måske kan råde dig,
hvis du beskriver symptomerne...

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-09-06 11:48

Majbritt Hågensen <maajer@oncable.dk> wrote:
> [...]
> meget skidt tror jeg....
>
> Ved nogen sådan ca hvad søndags-tillæg ligger på ?

Hej Majbritt.

Jeg formoder at det er Mio der stadig ikke har det godt.

Jeg er selv i den situation, at Mivser (10 år) ikke har haft det så
godt siden i går. Han har kun spist meget lidt og drukket lidt (mest i
havebassinet), så jeg kan ikke registrere hvor meget. Da han kom ind i
går til spisetid, skulle han ikke have noget, og lagde sig under en
spisestuestol hvor han så lå fra kl. 18 til i morges kl. ca. 7. Han
plejer ellers at være *meget* glad for sin aftensmad.

Jeg er så nervøs for at det er nyrerne ligesom min gamle kat, der fik
nyresvigt, men jeg bestiller tid hos dyrlægen straks i morgen tidlig.
Det er umuligt at få en urinprøve fra ham, så jeg må se hvad dyrlægen
siger til det.

Der er jo lige den ting, at når en kat virker som om den er lidt syg,
så kan den være meget syg. Jeg ser lige tiden an idag, men tager til
dyrlægen straks i morgen. Det er før sket, at een af mine katte har
været sløj et par dage, hvor efter den pludselig er frisk igen. Det
ved vi jo fra os selv.

Mht søndagstillæg, så plejer det at være dobbelt op her i området,
uanset hvad katten fejler. Da jeg skulle have min gamle kat aflivet,
der var ikke mere at stille op, (han blev 12 år), så må dyrlægen have
set på mit ansigt hvor fortvivlet jeg var, så han tog bare den
ordinære pris 300,- kr. selvom det var søndag formiddag. Det er dog
ikke noget man skal regne med generelt, han var bare flink og
medfølende. Den slags dyrlæger findes da heldigvis.

Jeg håber for dig, at han kommer sig. Jeg krydser fingre for dig.

Venlig hilsen

Tove :)