mærkeligt problem med asus bundkort
Fra : Brian Olesen

Dato : 16-09-06 15:32

Hejsa
Når jeg starter min maskine kommer der 2 korte bip og så sker der ikke mere.
Jo den tilbyder f1 load setup. F2 load default values.

Anden gang jeg starter den, så starter den fint op?

Hvad indikerer disse 2 korte bip mon?

På forhånd tak.

Mvh. brian

Fra : Nicolai

Dato : 16-09-06 16:38

http://www.short-media.com/forum/showthread.php?t=40047

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-09-06 22:18

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.short-media.com/forum/showthread.php?t=40047

Mange tak. Nu prøver jeg lige at opgradere bios så.

Brian