GALNET - Nye priser pr 1 9 2006 :)
Fra : NoOne

Dato : 16-09-06 12:24

Så kom der brev om de nye priser internet-priser fra Canal Digital
(GALNET)

Priser pr 1/9/2006

X-SMALL 128/64 -> 79,-
SMALL 512/256 -> 129,-
MEDIUM 1024/256 ->199,-
LARGE 2048/512 -> 249,-
X-LARGE 4096/512 -> 299,-

RaZoR :)

Fra : Anders

Dato : 16-09-06 23:22

NoOne skrev:
> Så kom der brev om de nye priser internet-priser fra Canal Digital
> (GALNET)

Jeg kan stadig ikke se, hvad du synes, der er så fantastisk ved det! Som
du også selv har sagt, så bliver din hastighed sat op til 1024/256, men
som alle andre Galnet kunder, dig selv inkl., så har du allerede den
hastighed til samme pris og har haft det meget længe.

Anders

Fra : Peter Heide

Dato : 17-09-06 02:17

"Anders" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

de dér upload hastigheder er da til at grine af .

Fra : Mogens

Dato : 17-09-06 10:20

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>

> de dér upload hastigheder er da til at grine af .

Jamen så gør du det.

MN

Fra : NoOne

Dato : 17-09-06 19:21

On Sun, 17 Sep 2006 00:22:29 +0200, Anders <nospam@nospam.dk> wrote:

øh hvad ?!?! ... jeg har en 1mbit linie ... som bliver billigere ...
jeg gav tidl 269,- (gammel abbo type) ... og skal nu gi 199,-

jeg kan ikke se "problemet"

RaZoR :)

Fra : Ivar

Dato : 20-09-06 20:58

NoOne skrev:

> øh hvad ?!?! ... jeg har en 1mbit linie ... som bliver billigere ...
> jeg gav tidl 269,- (gammel abbo type) ... og skal nu gi 199,-

Hvilke ændringer er der sket med hastighederne på Galnet?
Min gamle far har haft 256k download, hvad får han nu?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : NoOne

Dato : 21-09-06 19:15

On Wed, 20 Sep 2006 21:57:35 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

Hej ... jamen han er vel blevet opgraderet til til 512/256 :)

X-SMALL 128/64 -> 79,-
SMALL 512/256 -> 129,-
MEDIUM 1024/256 ->199,-
LARGE 2048/512 -> 249,-
X-LARGE 4096/512 -> 299,-

.... husk lige at hans kabel-modem skal slukkes og tændes igen inden
han kan køre 512 :) .... (modemmet skal lige hente den nye
konfiguration)

test evt hastigheden her -
http://hastighedstest.tdc.dk/test/jsp/start.jsp

RaZoR :)