Breth Hansen igen igen
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-09-06 05:38

sakset fra nyhedsbrev

Ny taktik fra Dyrlæge Jens Breth Hansen

15. sept. 2006

Ny taktik fra Dyrlæge Jens Breth Hansen, ny annonce indrykket i Århus
Onsdag d. 13 sept 2006 med reklame for billigdyrlaege.dk

Dyrlægen opretter ny hjemmeside under navnet "Billig dyrlæge":
www.billigdyrlaege.dk/
Ingen steder på hjemmesiden fremgår det hvilke dyrlæger der er tale om. Men
en nærmere undersøgelse giver disse resultater:

Registrant:

Navn: Jens Breth Hansen
Adresse: Fynsvej 66
Postnr. & by: 6000 Kolding
Land: Danmark

Mange tak til Carina Hansen som gjorde os opmærksom på annoncen i avisen.

Med venlig hilsen
Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 16-09-06 11:37

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> Postnr. & by: 6000 Kolding
> Land: Danmark
>

> Mange tak til Carina Hansen som gjorde os opmærksom på annoncen i

He he Marianne, du KOM faktisk før mig, men af een eller anden grund, så er
dit indlæg først kommet hos mig nu, så det var der ikke da jeg skrev (kører
tdc nyhedsserver).
Men en fornuftig ting kan ikke siges for tit

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-09-06 12:04

Denise skrev
<He he Marianne, du KOM faktisk før mig, men af een eller anden grund, så er
dit indlæg først kommet hos mig nu, så det var der ikke da jeg skrev >

Yeps jeg skrev og trykkede send *tidligt* i morges sådan cirka samtidig med
at der skete "spændende" ting i TDC's kælder så tv, internet og ip-tlf blev
afbrudt i min del af verden, så den har nok cyklet rundt i cyberspace
))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***