Rå kobber
Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 21-06-01 22:38

Hej.

Hvis man i forvejen har en Idsn og en alm telefonforbindelse i huset, kan
man så ikke opsige f.eks. Isdn forbindelsen og så være sikker på at kunne få
ADSL hos f.ek. cybercity ?

Så må der jo være rå kobber nok ! Eller ?

Fra : Simon Skals

Dato : 21-06-01 22:47

It seems Tim Frølich Pedersen wrote:
>Hvis man i forvejen har en Idsn og en alm telefonforbindelse i huset, kan
>man så ikke opsige f.eks. Isdn forbindelsen og så være sikker på at kunne få
>ADSL hos f.ek. cybercity ?

Jo. Du kan fx vælge at overdrage din ISDN-linje til Cybercity.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Erritsø

Dato : 22-06-01 01:12

"Tim Frølich Pedersen" <toghpedersen@get2net.dk> wrote in message
> [...]

> ADSL hos f.ek. cybercity ?
>
> Så må der jo være rå kobber nok ! Eller ?

Du kan ikke bare opsige den, men nogle udbydere accepterer at du overdrager
kobberet til dem.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-06-01 04:46

In article <9gu2a7$eqf$1@news.inet.tele.dk>, Christian Erritsø wrote:

> Du kan ikke bare opsige den, men nogle udbydere accepterer at du overdrager
> kobberet til dem.

Ikke blot nogle, men alle.
Cybercity og Tiscali vil begge gerne tage imod overdragelsespapirerne og
oprette en ADSL på kobberet, og Orange vil ligeså gerne tage imod
overdragelsen og oprette telefoni/ADSL.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Pardon me while I laugh.

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 22-06-01 19:30

"Tim Frølich Pedersen" <toghpedersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ADSL hos f.ek. cybercity ?
>
> Så må der jo være rå kobber nok ! Eller ?

Ok tak for svarerne !