Ny taktik fra dyrlæge Breth Hansen
Fra : Denise

Dato : 16-09-06 09:14

Hej gruppe

Ny taktik fra Dyrlæge Jens Breth Hansen
15. sept. 2006

Ny taktik fra Dyrlæge Jens Breth Hansen, ny annonce indrykket i Århus
Onsdag d. 13 sept 2006 med reklame for billig dyrlæge.
Dyrlægen opretter ny hjemmeside under navnet "Billig dyrlæge":
www.billigdyrlaege.dk/
Ingen steder på hjemmesiden fremgår det hvilke dyrlæger der er tale om. Men
en nærmere undersøgelse giver disse resultater:

Registrant:

Navn: Jens Breth Hansen
Adresse: Fynsvej 66
Postnr. & by: 6000 Kolding
Land: Danmark

Til jer der ikke kender ham kan der læses på hjemmesiden
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Spred ENDELIG budskabet i katte/dyregrupper og fora og ISÆR hvis I kender
folk i området, der kunne tænkes at falde for fristelsen til billige
priser - måske med døde eller skadede kæledyr til følge.

--
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 16-09-06 11:09

On Sat, 16 Sep 2006 10:14:17 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

> [...]
>Onsdag d. 13 sept 2006 med reklame for billig dyrlæge.
>Dyrlægen opretter ny hjemmeside under navnet "Billig dyrlæge":

Ja, han er sg* "dygtig"!
Og jeg kiggede så lige på siden. De har skam priseksempler.
580 kr. for kastration af kat incl narkose.
Det betalte jeg så 600 kr. for hos min dyrlæge og det var incl
vaccination og øremærkning, så hvor er det lige at man sparer noget?
Og så fik jeg endda min kat med hjem i god behold !!!
Det betaler jeg gerne 20 kr ekstra for!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-09-06 11:15

Leyna skrev:

> Ja, han er sg* "dygtig"!
> Og jeg kiggede så lige på siden.

Det gjorde jeg også. De kan ikke engang stave til deres egen
klinikadresse i Silkeborg. Det er vist gået lidt hurtigt, der.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kujo Sims

Dato : 16-09-06 18:35

> Leyna skrev:

> vaccination og øremærkning, så hvor er det lige at man sparer noget?
> Og så fik jeg endda min kat med hjem i god behold !!!
> Det betaler jeg gerne 20 kr ekstra for!

Hvor er din billige men gode dyrlæge henne? Skal nemlig selv have
vaksineret og muligvis øremærket min killing.
Zebra snorker alså ikke når hun sover :0).

Med venlig hilsen
Kujo Sims
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 16-09-06 18:44

On 16 Sep 2006 17:35:04 GMT, Kujo Sims
<zebra_kat01KATTE@BAKKEyahoo.com> wrote:

>Hvor er din billige men gode dyrlæge henne?

Det var på Allingåbro dyreklinik. Det ligger på djursland.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-09-06 14:04

Denise wrote:
> [...]
> Ingen steder på hjemmesiden fremgår det hvilke dyrlæger der er tale om. Men
> en nærmere undersøgelse giver disse resultater:

Her er det fulde:

Domænenavn: billigdyrlaege.dk
DNS: billigdyrlaege.dk
Registreret: 2005-01-09