opgradering af P4C800 mobo. cpu og ram
Fra : Torben

Dato : 16-09-06 08:27

Hej

Jeg vil gerne have lidt mere hastighed på min computer.
Har et Asus P4C800 motherboard, med 2 gb ram og Pentium 2,4 cpu.
Dertil har jeg et winfast a6600gt grafikkort.

Jeg har brug for noget bedre performance i online spil, (
www.wwIIonline.com)

har tænkt mig at købe en af disse 2 cpu'er:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=67020

eller

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=67016

og så evt. noget mere ram.

Som jeg ser det er den enste forskel L2 cache størrelsen, men dette ved jeg
ingenting om. Kan det forbedre ydelsen væsentligt i spil?

Er der nogen der har forslag til ram? Har i øjeblikket 4 x 512 mb
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=50442

/Torben

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 16-09-06 09:37

"Torben" <torbenFJERNDETTE@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Torben

> Den har indtil videre sparet mig for at få 414 spam-mails
Har selv opgraderet fra AMD XP 2400/266 til Intel Core 2 duo E6300 i håb om
at det ville booste mit Nvidia 6800gt. i spil. Det gav en lille smule mere
performance i spil, men jeg har måttet erfare at min gamle processor
udmærket kunne fodre mit grafikkort.

Jeg købte ovenstående grafikkort her for nylig, hvor jeg så skiftede mit
gamle ATI 9700 ud. Det gav et stort boost på min gamle XP2400. Jeg tror at
hvis du vil have performance her og nu, vil et større grafikkort opfylde
dine ønsker.
Og med større mener jeg 78XX serien, var selv interesseret i 7800gs.

Mvh. Flemming