psykologer i aalborg.
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 15-09-06 23:44

Kæresten har efterhånden nogle svære problemer (hun er 20 btw.) Og vil
gerne snakke med en psykolog, desværre er hun ikke personen der tager
skridtet selv eller tør ringe rundt og få en tid. Så det er blevet min
opgave nu, (betalingen er også for min pung, så hvis det er samtidig
kunne være en der er lidt rimelig i sine time priser ville det være
fantatisk.. )

Anyways, det skal helst være en der har tid inden for den nærmeste
fremtid, og kender jeg min kæreste ret skal det også helst være en kvinde.

Nogen der kan hjælpe og anbefalde en eller flere gode.?

På forhånd tak.

Fra : Steen

Dato : 16-09-06 08:16

"Daniel W Johansen" <FJERNdanielwj2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremtid, og kender jeg min kæreste ret skal det også helst være en kvinde.
>
> Nogen der kan hjælpe og anbefalde en eller flere gode.?

Med en henvisning fra en læge, kan I få det til nedsat pris (tilskud fra
sygesikringen), ca. 260 kr/time.

Her kan du søge en psykolog:
http://www.danskpsykologforening.dk/Søger%20du%20psykolog/Psykologhjaelp/Hvor%20finder%20du%20os.aspx

/Steen

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 18-09-06 09:46

Kræver dette at hun er tilmeldt en sygesikring, tvivler jeg nemlig på
hun er.

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 18-09-06 15:18

Daniel W Johansen skrev:
> Kræver dette at hun er tilmeldt en sygesikring, tvivler jeg nemlig på
> hun er.

Hvis hun er dansk statsborger, så er hun tilmeldt sygesikringen. Hvis
ikke hun er dansk statsborger (eller har asyl) så skal hun betale.

En henvisning fra en læge får i kun hvis der er indikation for
psykologhjælp. Lægen er en "gatekeeper" og vedkommende skal vurdere om
der er behov for det .. lægen vogter med andre ord sygesikringens midler.

Må man spørge hvad problemerne er?

Jesper

Fra : nana sørensen

Dato : 18-09-06 15:59

"Daniel W Johansen" <FJERNdanielwj2@gmail.com> wrote in message
> [...]
> fremtid, og kender jeg min kæreste ret skal det også helst være en kvinde.
>
> Nogen der kan hjælpe og anbefalde en eller flere gode.?

Jeg kan klart anbefale Hanne Søltoft der er en del af teamet på
ungdomspsykologisk klinik på vesterbrogade. Hun er genial.

Fra : Anita

Dato : 22-09-06 02:15

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev

> Jeg kan klart anbefale Hanne Søltoft der er en del af teamet på
> ungdomspsykologisk klinik på vesterbrogade. Hun er genial.

Der findes vist ingen Vesterbrogade i Aalborg.

Venligst Anita

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-06 05:51

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev

> Der findes vist ingen Vesterbrogade i Aalborg.
>
> Venligst Anita

Jo da, den ligger bare i SnørreRundby...
Nå nej Nørre Sundby

M.V.H....Benny..

Fra : Anita

Dato : 23-09-06 18:03

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev
> Jo da, den ligger bare i SnørreRundby...
> Nå nej Nørre Sundby

Det er heller ikke Aalborg ;)

Venligst Anita

Fra : Marie

Dato : 25-09-06 09:01

Daniel W Johansen skrev:

> [...]
> fremtid, og kender jeg min kæreste ret skal det også helst være en kvinde.
>
> Nogen der kan hjælpe og anbefalde en eller flere gode.?

Kære Daniel,

Jeg hører selv til den del af befolkningen som ikke lægger mit liv i
hvilke som helst hænder derude.
Ved godt at din kæreste ønsker en mand men jeg må dog lige bryde ind
her i tråden og anbefale dig Djurs Hypnoterapi v/ Johnny Rasmussen.
Aldrig havde jeg drømt om at noget der gjorde så ondt indeni kunne
blive frigjort på den måde. Det bedste ved det hele var at jeg gjorde
det helt selv uden en autoritet der nok skulle fortælle mig om mig.
Det er den mest objektive og sobre behandling jeg nogensinde har mødt
i sundhedsjunglen.
www.djurshypnoterapi.dk er en del af den største udbyder af
hypnose/hypnoterapi i DK www.hypnose.dk. Prisen er lidt pebret men
hjalp mig ved at det var en korttidsterapi........3 behandlinger fik
jeg.
Held og lykke med det.

Marie

Fra : Marie