Kejseren havde ret
Fra : Tim

Dato : 15-09-06 19:52

http://politiken.dk/udland/article174177.ece

citat:
»Kejseren taler om jihad, hellig krig. Han sagde, jeg citerer: Vis mig hvad
Muhammed har bragt at nyt, og du vil kun finde ting, som er onde og
inhumane, ligesom hans befaling om at sprede den tro han prædiker med
sværdets magt«

Tim

Fra : Sten Schou

Dato : 15-09-06 20:24

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad Muhammed har bragt at nyt, og du vil kun finde ting, som er onde og
> inhumane, ligesom hans befaling om at sprede den tro han prædiker med

De starter sikkert ikke med at brænde flag af. Vatikanets flag er noget
sværere at lave en kopi af, end Dannebrog er.
http://www.flags.net/VACY.htm

Hilsen Sten

Fra : John

Dato : 15-09-06 20:59

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> De starter sikkert ikke med at brænde flag af. Vatikanets flag
> er noget sværere at lave en kopi af, end Dannebrog er.

Arh.. de skal såmænd nok finde ét eller andet de ka' fise af.
Lidt sagesløse biler og ambassader og så'n, (måske også igen det
schweiziske flag, de ka' jo ikke rigtig kende forskel) efter at
ha' skrålet i kor: allahu akbarrrr.

Måske slagter de også lidt løs på hinanden, traditionen tro.

Mvh John

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-06 07:51

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> De starter sikkert ikke med at brænde flag af. Vatikanets flag er noget
> sværere at lave en kopi af, end Dannebrog er.
> http://www.flags.net/VACY.htm

De kan sikkert nøjes med at bruge et hvilket som helst korsbanner ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk