Dyrlæge
Fra : Inge

Dato : 15-09-06 18:07

Hej
Er der nogen her der har erfaring med dyrlæge i Tommerup? I Fyens
Stiftstidende d.d. er der artikel om dyrlæge i Tommerup og pris og
efterfølgende opførsel overfor dyrets (det var en hund) ejere. Der er også
nogen indlæg i debatten, der gør at jeg ikke ville aflevere min Lillemis hos
ham. Men har I andre erfaringer? Linket kommer her
http://www.fyens.dk/article/691390

mvh
Inge

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-06 20:55

Inge <ingen@tingmail.tele.dk> wrote:
> [...]
> er også nogen indlæg i debatten, der gør at jeg ikke ville aflevere
> min Lillemis hos ham. Men har I andre erfaringer? Linket kommer her

Jeg ville overhovedet ikke betænke mig et sekund. Jeg ville *aldrig*
sætte mine ben i den dyreklinik. Det er da helt sikkert.

Med venlig hilsen

Tove :)