MS Windows
briani 27239
Today/Yesterday
Fra : PP

Dato : 15-09-06 16:14

Hej

På min WinXP har nogle programmer den kedelige egenskab, at de viser datoer
i formatet 8/9/2006 og anvender TOday samt Yesterday.

Det gør det helt umuligt at få en fornuftig sortering af data!

Kna man indstille det i XP eller er det programmerne man skal have fat i?

PP

Fra : goofy

Dato : 15-09-06 18:24

Hejsa
> Kna man indstille det i XP eller er det programmerne man
> skal have fat i?

Prøv at kikke lidt tilbge i denne gruppe
Emne tidsindstilling fra 22.08.06 og se svarerne
Steen

Fra : PP

Dato : 15-09-06 19:05

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Prøv at kikke lidt tilbge i denne gruppe
> Emne tidsindstilling fra 22.08.06 og se svarerne

Desværre ikke samme problemstilling

PP

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-09-06 19:48

Den 15-09-06 17.14 skrev PP følgende:

> På min WinXP har nogle programmer den kedelige egenskab, at de viser datoer
> i formatet 8/9/2006 og anvender TOday samt Yesterday.
>
> Kna man indstille det i XP eller er det programmerne man skal have fat i?

Det er normalt programmerne, man skal have fat i.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 16-09-06 20:31

"PP" <pp@pp.pp> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det gør det helt umuligt at få en fornuftig sortering af data!
>
> Kna man indstille det i XP eller er det programmerne man skal have fat i?

Hej PP

Som du ser er det ikke nemt at vejlede dig ud fra dine oplysninger.
Prøv at komme med et eller flere bestemte eksempler på programmer med
problemet.
Hilsen
Jørgen