MS Windows
briani 27239
Kontrollerer filystem af sig selv
Fra : Viktor Andersen

Dato : 15-09-06 15:40

Hjælp,

Min PC er begyndt ved hver opstart at ville kontrollere filsystemet på den
ene af mine partioner (NTFS) helt af sig selv. Jeg har lukket korrekt ned,
og har også efterfølgende prøvet at køre en chkdsk /f på drevet, men lige
lidt hjælper det.

Hvad kan jeg ekstre gøre for at rette på det?

Viktor

Fra : John

Dato : 15-09-06 16:08

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan jeg ekstre gøre for at rette på det?

Måske scanne for virus og spy, samt opdatere windows.

Mvh John

Fra : Viktor Andersen

Dato : 16-09-06 08:50

> Måske scanne for virus og spy, samt opdatere windows.
>
> Mvh John

Hej John,

Det er afprøvet uden held, men tak for tippet.

Hilsen
Viktor

Fra : John

Dato : 16-09-06 13:28

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Det er afprøvet uden held

Æh.. nå. Din Windows ser ikke opdateret ud:

Din: Outlook Express 6.00.2900.2180
Min: Outlook Express 6.00.2900.2869

Din Windows forsøger at reparere sig selv, fordi noget er gået i
koks. Blandt årsagerne kan være snavs, eller måske 'noget' du har
installeret, fx en syg driver.

Gratis Belarc Advisor kan checke for evt mangler og fejl i
sikkerheds-patches:
http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 16:41

Viktor Andersen wrote:
> [...]
> drevet, men lige lidt hjælper det.
>
> Hvad kan jeg ekstre gøre for at rette på det?

Husk altid at skrive hvilken Windows version det handler om.

Prøv at Google lidt, f.eks.
http://kortlink.dk/2z8n

-E.G.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 16-09-06 08:53

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Husk altid at skrive hvilken Windows version det handler om.
>
> Prøv at Google lidt, f.eks.
> http://kortlink.dk/2z8n
>
> -E.G.

Hej E.G.

Det drejer sig om version XP Pro. Tak for dit Google tips. Det er værd at
overveje.

Hilsen
Viktor

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-09-06 20:37

> [...]
> lige lidt hjælper det.
>
> Hvad kan jeg ekstre gøre for at rette på det?

Den har jeg også set nogle gange. Jeg gjorde det, at jeg kopierede alle data
over på en anden disk/partition. Herefter formatterede jeg den og læste
dataene tilbage, så kørte det.

Kurt

Fra : Viktor Andersen

Dato : 16-09-06 08:49

> [...]
>>
> Den har jeg også set nogle gange. Jeg gjorde det, at jeg kopierede alle
> data over på en anden disk/partition. Herefter formatterede jeg den og

OK, tak for tippet Kurt,

Det vil jeg prøve.

Hilsen
Viktor