brugt \'Katte i lejlighed\' købes
Fra : Siri

Dato : 15-09-06 11:42

Hej kære katte-venner
Har nogen et brugt eksemplar af bogen 'Katte i Lejlighed' (af Katrin
Behrend) liggende - som man også vil af med, sælge f eks?
Den er udsolgt fra forlaget, og jeg har allerede søgt på antikvariat.net
(så lad nu være med at brokke og sige, at det her hører til i en anden
nyhedsgruppe - det er for pokker da en katte-bog, jeg jagter, til en
katte-elsker, so there! )
En rigtig god ven af mig elsker katte og har altid gjort det, i
modsætning til mig ny-omvendte, og han ville gerne holde kat - men bor,
som jeg, i lejlighed, og har betænkeligheder ved, ja, kat i lejlighed.
Nu kommer der sikkert igen en giga-debat om inde- versus ude-katte og
alt det der - men den nævnte bog har ialtfald gode argumenter for det
rimelige i det, og jeg ville gerne forære ham bogen i 50-års-gave. Det
er da på tide, at han får sig den kat - den glæde, og kattens ditto: Den
mand vil forkæle den totalt, som enhver kat fortjener.
Hjælp mig, ham og en kat (for han vil sikkert hente sig en på et
internat) - giv mig et praj, hvis du ser bogen hos en antikvar, eller
hvis du selv har et eksemplar, som du vil afhænde.
Tusind tak!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mikael

Dato : 15-09-06 17:45

Jeg har et eksemplar liggende... Den er meget pæn og velholdt...Og vi bor i
hus nu... Men jeg kan ikke huske hvad jeg gav for den, den er fra ´96, så
vidt jeg kan se...
Hilsen Winnie

Fra : Siri

Dato : 15-09-06 19:08

> [...]
> hus nu... Men jeg kan ikke huske hvad jeg gav for den, den er fra ´96, så

Fedt! Hvordan finder vi ud af det - hvor bor du i landet? Den kostede
opr. 120kr ca, og jeg ville som sagt give min ven Niels den, så han kan
finde ud af, at han godt kan have en kat i sin lejlighed - han holder
meget af katte.
Kan vi finde ud af noget med at du sender mig den pr post (det er jo en
ret lille og let bog) og jeg sender dig en check (ja, så gammeldags er
jeg ) på, hvad du nu vil have for den?
Det ville være dejligt - for festen er d 30/9!
Juble, juble!