Chihuahua personlighed
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-09-06 22:35

Min mor har lige fået en sød lille Chihuahua, og alt er fint.

Vi har bare opdaget at denne lillebitte hund nægter at spise "babymad" dvs.
mad i små stykker, moset mad, og hvad vi ellers fik at vide hvalpe skulle
have at spise.
Næ, den lillebitte hund begyndte først at spise igennem da hun fik lov til
at få en ordentlig luns kød (kogt kylling) som den så pilede afsted med (og
den kan edderhylme løbe hurtigt) og som blev ædt på et splitsekund.
Så kom den tilbage efter mere....Det er vist rigtigt hvad man siger om
Chihuahua, meget personlighed i en lille krop.

Billede af vidunderet kan ses i dk.binaer

Og så får den endda en legekammerat om 10 dage, blot ikke Black-tan men
mørkebrun, der skal nok blive (endnu mere) liv og glade dage, for Chi-chi
burde have heddet "Torpedo" med det energiniveau hun lægger for dagen :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor (ja, det er så katte, undskyld)

Fra : Morten Paulsen

Dato : 16-09-06 22:22

Heidi, Miver og Mulles mor <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> >mor
(ja, det er så katte, undskyld)
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.ph p?id=616

Alle herinde hader katte så bliv i kattegruppen
--
MP

Fra : Svante

Dato : 17-09-06 06:50

Udtal dig kun på dine egne veje og ikke på "alle os andre". Jeg har selv
både hund og kat og "hader" ingen af dem og efterhånden har mange her både
hund OG kat.

Mvh

Svante

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-09-06 08:26

<klip> Udtal dig kun på dine egne veje og ikke på "alle os andre".

Rooolig nu, jeg skrev jo lidt med vilje at jeg er katte-ejer, det kunne jeg
jo bare have ladet være med, hvis jeg ikke kan tåle lidt "røg"

Hilsenb Heidi, igen med en ekstra kat, der akut har brug for et nyt hjem:
http://chocolade.dk/majkat.html

Fra : Ragna

Dato : 17-09-06 08:14

MP skrev:
>Alle herinde hader katte så bliv i kattegruppen

Mon ikke du mangler en smiley?
Det kan vist ikke have undgået din opmærksomhed, at adskillige hundevenner
også er kattevenner!
Du kan finde mange her i nyhedsgruppen, der evner at glæde sig over
samspillet mellem de to dyrearter.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-09-06 08:27

<klip> Mon ikke du mangler en smiley?

;)

Jeg har altid et par ekstra på lager, hvis det er....

Hilsen Heidi, igen med ekstra kat der akut har brug for nyt hjem
http://chocolade.dk/majkat.html

Fra : jopa

Dato : 17-09-06 08:57

Morten Paulsen (slet P7ZC5) skriblede bla:
> Alle herinde hader katte så bliv i kattegruppen

Min hund syntes da de smager godt så jeg vil ikke give dig ret
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-09-06 08:28

<klip> Min hund syntes da de smager godt så jeg vil ikke give dig ret

;)

Hilsen Heidi, igen med ekstra kat, er akut har brug for hjem
http://chocolade.dk/majkat.html

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-09-06 08:25

<klip> Alle herinde hader katte så bliv i kattegruppen

Yes, yes jeg kender det godt, vi er ligesådan i kattegruppen - bare omvendt
altså *hehe* ;)

Hilsen Heidi, nu med endnu en voksen kat der akut har brug for et nyt hjem!
http://chocolade.dk/majkat.html