chat tider
Fra : Kujo Sims

Dato : 14-09-06 21:50

Er der nogen tidspunkter hvor folk mødes og chatter? Ellers vi jeg
foreslå torsdag kl 20:00.

Med venlig hilsen
Kujo Sims
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 14-09-06 22:27

<klip> Er der nogen tidspunkter hvor folk mødes og chatter? Ellers vi jeg
> foreslå torsdag kl 20:00.
</klip>

Øhh...glimrende forslag, bortset fra jeg er for sent på den, og jeg ved ikke
hvor du mener man kunne mødes og chatte henne?

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
--
Se min dejlige kat, Mulle hér:

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-06 09:59

Heidi <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Øhh...glimrende forslag, bortset fra jeg er for sent på den, og jeg
> ved ikke hvor du mener man kunne mødes og chatte henne?

Jeg tror der menes chatsiden på dk-fritid-dyr-kat.

Jeg har prøvet at være der inde et par gange. I går gik der helt "ged"
i det, fordi man kommer ind i en helt anden chatgruppe, så jeg holder
mig til at chatte lidt med familien og venner på MSN, den er da til at
finde ud af.

Har også været inde og se de nye billeder af Mulle. Du har helt ret i
at han er en helt utroligt skøn kat. Han ser så smuk og blid ud. Er
der ikke nye billeder af Miver ? Han er da også bare dejlig.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 15-09-06 11:54

> [...]
at chatte lidt med familien og venner på MSN, den er da til at > finde ud af.

Yo
Øhm, chatte??
Bortset fra at 'la chatte' betyder 'hunkatten' på fransk - sååå - er jeg
helt hægtet af. Jeg aner ikke, hvad der reelt menes med det, selvom man
da har hørt ordet nævnt.
Er det ikke noget med, at man skal gå ind på specielle chat-sider og så
gå i chat-rum, der også kan være private - måske er det bare mig, men
det klinger mig sådan lidt skummelt a la 'Træfpunkt', hvis der er nogen,
der kan huske det (så er jeg vist 'busted' mht min alder )
A propos, så må jeg altså sige, at jeg ikke kan døje MSN Messenger, den
er såååå grim, og dens figurer er grimmere - synes jeg! Derimod bruger
jeg Yahoo Messenger en hel del, det er så nemt, og den har flere vældig
sjove ting såsom "avatarer", de sjoveste smileys, der bevæger sig, og
noget, de kalder 'Audibles' - lidt a la udbyggede smileys. Rigtig godt -
det vil jeg gerne anbefale, selvom det ikke har et klap med katte at
gøre. Det 'tjatter' man så heller ikke med 'hvemsomhelst' men med folk,
som man inviterer via e-mail, dvs f eks en god veninde, der p t bor i
den anden ende af verden - så er det rigtig smart!
Ellers ved jeg ikke noget om at chatte - bortset fra, at min Gia tjatter
til mig, hvis hun ikke vil aes, f eks på maven.
Tak til alle, der lægger dejlige katte-billeder ud til glæde for os andre!
Tove, den med 'sommerhuset' var bare gudeskøn! Tak for grinet!

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 15-09-06 18:40

Ouh - jeg er ikke god til at læse på lektien p.t. - ved nærmere
eftersyn er der et chat-punkt nederst i den rulle-menu, man logger ud
med.... Men - jeg prøvede at klikke på det, og det eneste, der skete -
var, at jeg blev logget ud So much for that!
Men jeg er som sagt ret begejstret for Yahoos Messenger - næsten lige så
begejstret som Gia er for RC Persian, og som Tove er for Oliver's til
sine katte. Hver sin smag, og hurra for det.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-06 19:27

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote:
> Men jeg er som sagt ret begejstret for Yahoos Messenger - næsten
> lige så begejstret som Gia er for RC Persian, og som Tove er for
> Oliver's til sine katte. Hver sin smag, og hurra for det.

Ja, det er jo lige netop det. :) RC Persian er sikkert et glimrende
foder, og Yahoo Messenger sikkert lige så god. Kender intet til nogen
af delene, så jeg udtaler mig helst ikke om det. Forskellighed er en
god ting. ;)

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 15-09-06 19:47

> [...]
> foder, og Yahoo Messenger sikkert lige så god. Kender intet til nogen
> af delene, så jeg udtaler mig helst ikke om det. Forskellighed er en

Hir hir, har vi så fred og ingen nu - det ville være dejligt.
Jeg synes stadig, at det er nogle fede kattefotos, du sætter i, og skreg
af grin over katten i "sommerhus" - den var fin!
Nu vil Gia ha opmærksomhed, hun synes ikke om Yahoo Mess' en eller det
her site.... Hun vil beundres, vil hun, den lille skat, så jeg løber....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kujo Sims

Dato : 16-09-06 00:41

Kan ikke rigtig finde ud af om der er posetiv eller negativ stemnige
over for at mødes og chatte. Kender ikke trefpunkt(mener det var Siri
der nævte dette), men det er altså IKKE en score chat jeg opfordre til.
Blev lidt NEGATIV over den sammenligning.
Bare ligesom her udveksling af erfaring om katte og deres omgivelser.
Hvis der er interesse for det med der er nogen der ikke kan finde
chatten(den er under menuen øverst), vil jeg gerne være hjælpe.
Kujo
Zebra har rullet sig sammen om sig selv og sover. Hvorfor mon katte ikke
snorker?

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-09-06 09:37

Kujo Sims <zebra_kat01KATTE@BAKKEyahoo.com> wrote:
> Zebra har rullet sig sammen om sig selv og sover. Hvorfor mon katte
> ikke snorker?

Jeg kan forsikre dig for at katte snorker. Det gør min lille Mini i
hvert fald. :)

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 16-09-06 09:45

> [...]
> Kujo
> Zebra har rullet sig sammen om sig selv og sover. Hvorfor mon katte ikke

Rolig... Jeg aner som sagt intet om internet-chat-sider. Min
sammenligning med træfpunkt gik mere på, at det dengang blev omtalt som
noget, børn og teen-agere spildte telefontid- og -penge på, og evt
voksne snakkede smalltalk. Ja, der er sikkert nogen, der har prøvet på
at score også, hvad ved jeg, men min sammenligning gik mere på tom snak
og tomgangssnak. På træfpunkt, altså, og det er ren hørensagen.
Undskyld, hvis jeg har generet nogen ved at være uvidende Jeg skrev
mere for at få noget at vide om chat, da jeg som sagt har en tåget idé
om chatsider og chatrum....
Som sagt har jeg også prøvet at kigge ind på chatten under dette sites
brugerfunktioner, men da jeg valgte det menupunkt, blev jeg bare logget
af. Never mind
Gia snorker lidt af og til - men hun er jo også en fladsnudet perser.
Ellers har hun ikke vejrtrækningsproblemer, hun er fin og sund, men
ligger hun i træk - her i sommeren - så kan hun blive lidt snottet...
z.... Når man snorker, er det så ikke den bløde ganedel, der flaprer
og evt. sætter sig fast (søvn-apnø) - måske har katte ikke nogen blød
gane? Mere af min uvidenhed - er der en zoolog til stede ?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-09-06 18:23

> Zebra har rullet sig sammen om sig selv og sover. Hvorfor mon katte ikke
> snorker?

Vi har et stk hankat der snorker så højt at vi snart ikke kan høre hvad de
siger i tv'et

Mvh Kari