Træning i nordjylland
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 14-09-06 21:19

Hej.

Kender nogen til en klub der har ledige pladser på deres begynderhold?

Hvad findes der i grunden af klubber udover DCH, som jeg kun kender af navn.
Jeg har søgt lidt på nettet uden det store held.

Gerne i Hjørring eller omegn.

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Anette

Dato : 14-09-06 22:20

Jasper Norman Ahrensbach wrote:
> Hvad findes der i grunden af klubber udover DCH, som jeg kun kender
> af navn. Jeg har søgt lidt på nettet uden det store held.

Biersted træningscenter, http://home19.inet.tele.dk/jso/
Træningscenteret hører til under Dansk kennelklub kreds 7
http://www.dkk-kreds7.dk/

Derudover findes der sikkert en del private hundetrænere. Mange
adfærdsbehandlere har også almindelig træning. Hundeskolen Trofast
www.hundeskolentrofast.dk/ hører til i bl.a Frederikshavn, men jeg ved ikke
om de ikke kun har decideret adfærdsbehandling.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : sn

Dato : 15-09-06 11:04

> [...]
>
> Hvad findes der i grunden af klubber udover DCH, som jeg kun kender
> af navn. Jeg har søgt lidt på nettet uden det store held.

www.sportshunden.dk

Uden at have noget at sammenligne med (!) kan jeg varmt anbefale
Sportshunden. Har selv gået der siden januar, med stor fornøjelse. Der er
lige startet nye hold op, men der plejer ikke at være problemer med at komme
"dumpende", hvis ellers der er plads.

Susanne Nielsen.

Dagens underfundighed:
"Han havde krammet på hende" kan både betyde at han havde taget på hende og
at han havde taget på hende.

Fra : knud poulsen

Dato : 15-09-06 12:13

Tror du får besvær med at finde ledige pladser, er selv i DcH Brønderslev og
vi har ikke pladser før sidst i januar 2007

Knud Poulsen

Fra : M Sørensen

Dato : 16-09-06 16:57

> [...]
>
> Hvad findes der i grunden af klubber udover DCH, som jeg kun kender af
> navn. Jeg har søgt lidt på nettet uden det store held.

Hej
Der er en Politihundeforening i Hjørring og en i Dronninglund som jeg selv
er formand for
du kan læse mere på http://www.danskpolitihundeforening.dk/
og http://www.dronninglundph.dk
Mange hilsner