MS Windows
briani 27239
Ny hurtig defragger
Fra : John

Dato : 14-09-06 17:25

Nogen der har erfaring med Auslogics Disk Defrag?

Den får 5 stjerner og flotte kommentarer med på vejen af brugere
på CNET:

http://www.download.com/Auslogics-Disk-Defrag/3000-2086_4-10576727.html?tag=lst-0-1

Mvh John

Fra : Hagar

Dato : 14-09-06 17:40

> Nogen der har erfaring med Auslogics Disk Defrag?
>
> Den får 5 stjerner og flotte kommentarer med på vejen af brugere på CNET:

> [...]

Jeg er i gang med at prøve programmet lige nu, og i forhold til Norton
systemworks, så lyder det på min HD at der er fulde knald på, for der kommer
da en del lyd fra min gode gamle ATA disk

Hagar

Fra : Knud S.

Dato : 14-09-06 22:19

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:450985c5$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg er i gang med at prøve programmet lige nu, og i forhold til Norton systemworks, så lyder det på min HD at der er
> fulde knald på, for der kommer da en del lyd fra min gode gamle ATA disk

Det er vel i princippet lige meget om det tager en halv time mere eller mindre.
Min PC står da og laver "ingenting" det meste af tiden alligevel og om den så
skal køre et defragmenteringsprogram kan være lige meget.
Det må vel være kvalitet/funktionalitet det kommer an på - og pris selvfølgelig.

Fra : John

Dato : 14-09-06 22:44

"Knud S." <news@post-cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel i princippet lige meget om det tager en halv time
> mere eller mindre.

I princippet, ja, men nogle af os vil gerne have det overstået
hurtigt

> Det må vel være kvalitet/funktionalitet det kommer an på

Programmet roses af brugerne.. kvaliteten kan jeg ikke vurdere

> - og pris selvfølgelig.

Programmet er gratis.

Mvh John

Fra : Knud S.

Dato : 15-09-06 14:35

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse news:4509ccdd$0$3523$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> I princippet, ja, men nogle af os vil gerne have det overstået hurtigt

Jo , men det er der vel ikke nogen god begrundelse for nødvendigvis ....
i øvrigt kan man jo sagtens bruge sin PC imens, omend nok ikke lige
til meget diskaktive aplikationer.

Fra : Nicolai

Dato : 14-09-06 18:10

> Nogen der har erfaring med Auslogics Disk Defrag?
>
> Den får 5 stjerner og flotte kommentarer med på vejen af brugere på CNET:

> [...]

Tja, jeg har lige prøvet det og det er jo svært at afgøre, men den
defragmenterede 1.3 % og jeg synes ikke den var specielt hurtigere end
windows. Om det er bedre kan jeg ikke sige.

Nicolai