Zyxcel 660R-61 Offentlig IP helt ind?
Fra : Per Olsen

Dato : 14-09-06 12:38

Hej
Er det muligt at ændre i routningen på zyxcel 660r 61 således at man får den
offentlige ip ind på LAN siden? Jeg vil gerne havde routet den offentlige ip
helt ind, da jeg har opsat en hawking router med wireless, og at jeg gerne
vil filtere på ip adresser på min FTP server, men dette er ikke muligt da
det er zyxcel's ip der kommer over i hawking'en...
Kkan jeg slippe for den dobbelte NAT?

Benytter Cybercity som udbyder

Mvh Per

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 14-09-06 19:55

Per Olsen skrev:
> [...]
> vil filtere på ip adresser på min FTP server, men dette er ikke muligt da
> det er zyxcel's ip der kommer over i hawking'en...

Som kommende CC bruger (mmm Solo) har jeg kigget på
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/andre_produkter/global_ip/
som vist giver mulighed for det du beskriver. Jeg gider dog ikke selv
betale for det, så jeg kommer nok bare til at køre dobbelt NAT med min
linksys router/ap i DMZ'en

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Michal

Dato : 14-09-06 20:36

On Thu, 14 Sep 2006 20:55:27 +0200, Bjarke wrote:
> [...]
> som vist giver mulighed for det du beskriver. Jeg gider dog ikke selv
> betale for det, så jeg kommer nok bare til at køre dobbelt NAT med min

En anden mulighed er at købe en router med ADSL-interface eller et
ADSL-modem med bridging-funktionalitet.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-09-06 20:50

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> server, men dette er ikke muligt da det er zyxcel's ip der kommer over
> i hawking'en... Kkan jeg slippe for den dobbelte NAT?

Nej, men 650eren havde mulighed for half-bridging via 3. parts firmware

--
Bjarke Andersen