Skøn Sortbrun vallak sælges ! 168 stg.
Fra : Berit Nielsen

Dato : 21-06-01 21:55

Vallak sælges !
Efter DV hingsten Victory ( dog uden papirer ).
Smuk sortbrun vallak født 1991.
Stg. 168.
Passet med smed / dyrlæge og vaccinationer.
Bruger sko på alle 4 hove.
Har været syg 2 - 3 gange imens jeg har haft ham.
Har været ved nuværende ejer siden 1996.
Han har været redet ved adskillige stævner,
med gode resultater.
Han elsker at springe og springer alt.
Han løs springes næsten hver uge.
Har stået stille i et par år grundet ejers sygdom.
Rides nu af en dygtig pige i dressur.
Kræver erfaren rytter, som ved at man ikke opnår noget med magt.
Han arbejder fuldt tilfredsstillende under rytter,
og giver sig totalt.
Han har et godt temperament.
Han er trafiksikker, uden stald fejl, trailer vant og stævnevant.
Dog skal huskes at han har stået stille.
Han er stille og rolig på stald.
Dominerende på folden, og vil gerne bestemme.
Han er 100 % stabil i skov og på vej.
Slapper af både alene og i selskab med andre heste / ryttere.
Han er en hest som skal bruges, og som elsker det.
Han er meget loyal over for sin ejer og knytter stærke bånd.
Han er typen som kommer på folden.
Han har altid gået med dækken både inde og ude,
og sætter ikke rigtig vinter pels.
Og sidst så har han altid stået i boks, og er typen der elsker sin boks.

Han sælges med det udstyr jeg har til ham hvis det har interesse.
Der i blandt er :
Indedækken i uld
Vind / Vandtæt & åndbart udedækken.
4 stk. Eskadron Gamacher.
Forbens Kieffer helbens gamacher.
Hovedtøj m. bid & tøjler.
Ældre Hubertus sadel 17 tommer. ( Monteret )

Prisen : 20.000 excl. udstyr - 25.000 incl udstyr
Tja kom med et seriøst bud, så taler vi om det.

Jeg ønsker at kunne følge ham, gerne med et par billeder fra dig i ny og næ.
Sælges KUN grundet min sygdom, da jeg gør ham en bjørnetjeneste ved at blive
ved at forsøge ( uden held ) at finde en god og stabil passer til ham.

Så har dette fanget din interesse så kontakt mig for yderligere oplysninger.
Sælges KUN til seriøs og hestesagkyndig person.