skriv til hawaibio i protest imod deres dy~
Fra : not@home.se

Dato : 13-09-06 17:43

har lige set i goaftendanmark at hawaibio sender dyreporno en gang om
ugen hvis du har lyst til at sige din mening om det så er her et link
til deres hjemmeside hvor man kan skrive til dem. der kommer vist et
program i aften om at folk fra hele europa udnytter at det ikke er
ulovligt i danmark, et eller andet må man jo gøre så nu har jeg
skrevet min mening til de svin som arbejder i hawaibio jeg håber at de
rådner op i helvede.......
http://hawaiibio.dk/contact_us.php?osCsid=a3bb89236f1ddb9ea261f38224f84bf4

Fra : Melanie

Dato : 14-09-06 06:38

<not@home.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> ulovligt i danmark, et eller andet må man jo gøre så nu har jeg
> skrevet min mening til de svin som arbejder i hawaibio jeg håber at de

Hejsa

Jeg er helt ening med dig og rigtig mange andre i at dyresex skal forbydes.
Dog er jeg slet ikke enig i din fremgangsmåde for at få det gjort forbudt.
Hawaii bio viser kun de film som der er kunder der gider se, og som porno
baranchen laver. Ved at stoppe Hawaii bio i at vise dyresexfilm flyttes
problemet bare til et andet sted eller hjem i kundernes stuer. Personalet i
Hawaii bio er ikke nødvendigvis selv til det, men viser blot de film som er
lovlige og kunderne vil se. Hvis du vil gøre noget aktivt for at få
ulovliggjort dyresex skal du nok starte en underskrift indsamling og sende
den til Lene Espersen eller lign.

Mvh Melanie

Fra : Jlitgov

Dato : 14-09-06 09:56

Hej alle

Der er skam en underskiftsindsamling igang mod dyresex og har været
det længe. Se mere her: http://www.may-britt.dk/dyresex.htm

Klik på billedet for at kommer videre til mere info eller for at
skrive under.

46.603 underskrifter er allerede d. 12.maj 2005 blevet overdraget til
justitsministeren.

Hilsen Janne