MS Windows
briani 27239
Adobe Flash Player
Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-09-06 13:39

Hej
Ved ikke om det er den rigtige gruppe, ellers må i sende mig videre.
På en ny computer mangler jeg flash player, på
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
trykker jeg download now.
Derefter kommer jeg til en side hvor der står flash player successfully
installed.
men det virker bare ikke, nogen der har en forklaring, eller et link til et
sted hvor den kan hentes
på gammeldags manér og derefter installeres

Vh
Tommy

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-09-06 13:54

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> wrote in message >
På en ny computer mangler jeg flash player

Jeg kan lige tilføje at under tilføj og fjern programmer, ligger flash
player 9
men jeg kan stadig ikke komme videre på sider der kræver flash

Vh
Tommy

Fra : Frank Schou

Dato : 13-09-06 17:59

Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev:

> Jeg kan lige tilføje at under tilføj og fjern programmer, ligger flash
> player 9
> men jeg kan stadig ikke komme videre på sider der kræver flash

Hvis du har SpywareBlaster installeret kan man under Tools>Flash Killer,
sætte hak ud for: "Disable and block Macromedia Flash in Internet
Explorer".

Undersøg det og fjern eventuelt hakket, så er du kørende.

--
Mvh. Frank

Fra : John

Dato : 13-09-06 14:13

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> det virker bare ikke, nogen der har en forklaring, eller et
> link til et sted hvor den kan hentes
> på gammeldags manér og derefter installeres

Du skal muligvis først afinstallere den gamle, prøv at kigge her:

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Mvh John

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-09-06 21:56

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Du skal muligvis først afinstallere den gamle, prøv at kigge her:
>
> http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/
>
> Mvh John

Det hjalp. Takker

Vh