Det går sgu' godt.
Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 13-09-06 12:59

Først tillader myndighederne, at potentielle islamiske
terrorister kan komme til Danmark.

Men når så de skal fanges ind igen, fortsætter skandalen:

http://politiken.dk/indland/article172804.ece

Man kan godt forstå, at vi har så mange 3. verdens fremmede i
vores land, Danmark.

Fra : GB

Dato : 13-09-06 15:01

"-*- DANELAW -*-" <mail@topbanana.dk> wrote in news:4507f1a0$0$141$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> http://politiken.dk/indland/article172804.ece

Det er gjort helt bevidst, ligesom papirerne med analyse af
sprængstofferne. Det vil jeg vædde en virtuel Guinness på.

GB

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-09-06 18:02

GB skrev:
> [...]
>
> Det er gjort helt bevidst, ligesom papirerne med analyse af
> sprængstofferne. Det vil jeg vædde en virtuel Guinness på.

Helt enig: Man "taber" ikke bare lige tilfældigt en så vigtig rapport
hvis man altså er udstyret med en taske, der kan lukkes forsvarligt.

PET-agenter cykler da vel for pokker ikke rundt med hemmeligt materiale
i plasticposer på bagagebæreren!

Man skulle næsten tro at der var "gået Grevil i den" og at een eller
flere korrupte ansatte ud fra personlige politiske motiver ønsker at
sabotere hele denne sag.

I øvrigt undrer det mig gevaldigt, at vedkommende, som måtte have fundet
disse papirer, åbenbart er pisseligeglad med sin borgerpligt, endsige
risikoen for at blive straffet for at rende til journalister frem for
retmæssigt at indlevere rapporten på nærmeste politistation (som i dette
tilfælde netop er PETs hovedkvarter, så vidt jeg er orienteret.)

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 13-09-06 18:10

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> writes:

> Helt enig: Man "taber" ikke bare lige tilfældigt en så vigtig
> rapport hvis man altså er udstyret med en taske, der kan lukkes
> forsvarligt.

Der var en forklaring i radioavisen her til aften: Det skulle være en
PET-mand der var med til anholdelserne, der ikke havde fået tømt
jakkelommerne, da han var på vej hjem efter at have deltaget i nattens
aktion.

> PET-agenter cykler da vel for pokker ikke rundt med hemmeligt
> materiale i plasticposer på bagagebæreren!

Nej, de har det i jakkelommen, mens de er på arbejde. At han så ikke
fik tømt lommerne bagefter, er så dybt kritisabelt, men det lader til
at være en regulær menneskelig fejl.

> Man skulle næsten tro at der var "gået Grevil i den" og at een eller
> flere korrupte ansatte ud fra personlige politiske motiver ønsker at
> sabotere hele denne sag.

Hvad bygger du den paranoide forestilling på? Der er fri bevisførsel
i danske domstole, så medmindre den tabte aktionsplan beskriver en
"plantning" af beviser eller andre ulovlige metoder, vil planen ikke
have betydning for retssagen.

> [...]
> frem for retmæssigt at indlevere rapporten på nærmeste politistation
> (som i dette tilfælde netop er PETs hovedkvarter, så vidt jeg er

Tjah, var der kommet fokus på at folk i PET %&&&%¤&#¤%&¤#Y&¤(/#%&
skulle være omhyggelige, hvis sagen fik lov til at gemme sig i
systemet?

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat: