skærm
Fra : Peder Dynesen

Dato : 21-06-01 21:30

hej
er der nogen der har oplevet dette.
man får en snorerne stød helt op i armen
når man røre ved en skærm.
(altså på glasset)
og man kan få en polsøre til at lyse
ved at sætte den på glasset.
venlig hilsen Peder

Fra : JYK

Dato : 21-06-01 22:19

Med en skærm nej, men jeg har set en gut få en elektrisk 40W pære til at
lyse op, da han befandt sig i et meget højt statisk elektrisk felt.

Mon ikke skærmen skal til en fagmand eller kasseres inden dit hjerte får sig
endnu en grim oplevelse.

VIGTIGT: Rør ikke ved skærmen samtidigt med at du ved fx en radiator *smak -
av*.

Måske skulle du få jordet din skærm.

mvh Jesper

Peder Dynesen <pederdynesen@bigfoot.com> skrev i en

Fra : Candyman

Dato : 21-06-01 22:32

smadder dog det lort inden der kommer nogen galt afsted. evt. et barn

mvh.

Candyman