Anbefal en php statistik
Fra : Ulrik Christensen

Dato : 13-09-06 08:36

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at anbefale en god php
statistik?

Den skal min. indeholde følgende:
besøgende og hits (er vel en selvfølge)
Online brugere
Mest brugte søgeord.
"visitors details" indeholdende land, søgeord, ip, tid og
søgemaskine.
Mest brugte søgemaskine.

Engelsk eller dansk. Dansk er at fortrække da de engelske ikke
altid kender alle de brugte danske søgemaskiner.

Gratis er altid godt, men med den helt rigtige statistik vil jeg
gerne betale et mindre beløb.

Jeg kender i forvejen awstats og phpmyvisit.

MvH
Ulrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 13-09-06 17:13

Ulrik Christensen wrote:
> Jeg kender i forvejen awstats og phpmyvisit.

Og hvorfor så ikke blive ved med at bruge awstats?

Fra : Ulrik Christensen

Dato : 14-09-06 08:07

> Og hvorfor så ikke blive ved med at bruge awstats?

De 2 jeg nævnte var blot nogle jeg har fundet ved lidt surfing.
Så ville jeg bare høre om der fandtes bedre.

Php understøttes ikke på min nuværende server, men jeg overvejer
at skifte.
Så jeg bruger faktisk ikke awstats - endnu.

Men hvis du mener at awstats er god, er der faktisk også svar nok

Fra : Martin

Dato : 14-09-06 08:17

Ulrik Christensen wrote:
> Php understøttes ikke på min nuværende server, men jeg overvejer
> at skifte.
> Så jeg bruger faktisk ikke awstats - endnu.

Det behøves skam heller ikke, det eneste krav er at det er din server
kan læse perl scripts.
Dette virker skam også på de fleste ASP webhoteller.

> Men hvis du mener at awstats er god, er der faktisk også svar nok

Jeg mener det er klart den med bedste statistik og flest muligheder,
samt flest supporteret webservere. Du kan se en test på statistikken her
<http://ns3744.ovh.net/awstats/awstats.pl?config=destailleur.fr>
også kan du lige forstille dig det hele på dansk :)

Fra : Ulrik Christensen

Dato : 14-09-06 20:29

Ja, den ser fin ud. Også en fordel at der er et forum.

Den eneste ulempe er at jeg skal rode med noget ukendt. Der ser umiddelbart
ud som om den er svær at konfigurere.

Fra : SpookiePower

Dato : 18-09-06 21:52

Hvad med bbclone.
http://bbclone.de/

Du kan se et eksemple her -
http://bbclone.de/demo/

My Gallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Anders

Dato : 19-09-06 14:22

Ulrik Christensen wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at anbefale en god php
> statistik?

Jeg bruger phptrafficA med godt resultat - ved dog ikke om den har "gæster
online" da jeg kun har prøvet den i "usynlig tilstand".

Ud over php kræver den mysql

Anders