Kære Mandagsmøde, " Ungeren"
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-06 07:46

Kære Mandagsmøde

Tak for sort husstandsomdelt folder om jeres formodentlig langvarige
fremtid her i kvarteret.

Jeg er en nørrebroer af den slags, der afhjælper boligmangel. Foruden
mig selv bor 6 unge i mit 136 m2 hus.

En af dem, Noriko Sugishita, udstiller årligt ikebana-blomsterkunst,
som hun nok er skandinaviensmester i, på gratis udstillinger især på
Frederiksberg men også den årlige københavnske kommunale i
Nørrebroparken denne måned, og har gjort det i 14 år siden hun giftede
sig med mig i Anna Kirken her på vejen.

Til dette hobbyarbejde behøver hun et kæmpe lager af
genbrugsmaterialer, fra kunstneriske vaser indkøbt i Mustafas
dødsbobutik på Stefansgade-Husumgade-hjørnet til døde grene fra
Assistens Kirkegård og andet, og hun kunne godt bruge et par
kvadratmeter lagerareal, som er vanskelig at skaffe i mit lille hus.
Er der nogen chance for at I kunne afgive et fjernt hjørne i kælder
eller tagpulterrum?

At for ofte har hun været nød til at kassere fx kobberbalje, som siden
netop mangledes.

Jeg er sikker på, at fremtidige kristne brugere af Jagtvej 69 huset
vil tillade sådan brugs fortsættelse, og jeg ser ikke nødvendigvis
behov for permanent nøgleejerskab, hvis blot der er åbningstider eller
kontaktperson, så materialer kan afhentes indenfor en uge, når
kunstværker skal kreeres til en udstilling.

Med venlig hilsen

Bo Warming, gymnasielærer, cand.scient. førtids-pensionist, Bjelkes
Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 13-09-06 16:19

> Jeg er en nørrebroer af den slags, der afhjælper boligmangel. Foruden mig
> selv bor 6 unge i mit 136 m2 hus.
>
> En af dem, Noriko Sugishita

Er din kone en af de unge?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-06 02:36

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Er din kone en af de unge?

Hun er yngre end mig og stik modsat mig ved at hun ikke en person, der
irriterer folk.

Hun driller mig med, at jeg med mit grimme provokerende hus, ville
være blevet slået ihjel forlængst, hvis ikke hendes søde japanske
kælne katte med halsbånd mærket mit navn løb rundt i kvarteret og man
af hende og lejerne så,at en sten ind ad vinduerne kunne ramme en
anden end mig.

Det er typisk kl 5 weekendnætter, at sten borer sig en centimeter ind
i gipsvæggen i min kones soveværelse - så er de fulde afstumpede
voldspsykopater for bedøvede tilat tænke.

Igår gik enorde muslimer forbi og gejlede hinanden op med fuck-ham-der
forhånelser. De var ekstremt verbalttruende om, at jeg sku slås ihjel.
De læste højt for hinanden indskriptionerne på tag og plankeværk fx "Det
er vores land " hvortil de føjede "Vi er sgu inviteret - den lede
racist".

Jeg trak mig fra haven ind i huset og fandt min telefon, så jeg kunne
ringe til politiet - jeg har ikke min udadfarende samuraikones
uforfærdethed.Men de blev heldigvis ude på vejen.

I lederartikel Lokalavisen for Nørrebro og NV roses "Ungeren" for
deres humor og at deres besættelse af Trekroner fortet var fredelig -
hvor rørende at de den dag var uvoldelige

Medierne ELSKER autonome og muslimske kriminelle

Håber at JensRothes TV2-radio bliver mindre stalinistisk

Deres "fremstrakte hånd" med husstandsomdelt tryksag om at de er en
del af kvarteret, roses til skyerne. _Kan de sige nej til min
fremstrakte hånd om at de så kan lade min kone få enkvadratmeter
lagerplads, da vi er mange beboere i et meget lille hus her?

I samme lokalavis indrømmes, at de står bag fupbrev, som jeg tidligere
har nævnt, som har skræmt mange nørrebroere til at tro at kommunen
overtager deres bolig for at lave kulturhus. De autonome ville vise os
borgerdyr hvor ubehagelig det er at blive smidt ud af '_hvor man
bor.'_

I samme avis påstår de at de altid har overholdt kommunens regel om at
ingen må bo i Jagtvej 69.

Men forrige år lod de en svensk pige bo der og hun døde og de var så
ligeglade at de først opdagede det da det blev sommer og liget stank
kraftigt - så stor er deres interne medmenneskelighed