Forskel på 2002 og 2003
Fra : Disney

Dato : 12-09-06 23:02

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside i FP 2002 (10.6308.6811)SP3 og har spurgt hos
one.com om de understøtter alt i FP. De svarede at så længe den er lavet i
2002 var der ingen problemmer.
Nu vil jeg så høre jer om hvad forskellen er på FP 2002 og 2003??
Det jeg er mest nervøs for ikke vil virke når jeg har fundet et webhotel, er
sådan nogle ting som FP's gæstebog. Men er der andre ting der kan være et
problem hvis jeg skifter til 2003??
Men andre ord, tro i jeg vil få problemmer med at bruge FP100% ??

MVH
Jens

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 18-09-06 12:42

Gæstebogen samt øvrige Webbots er ikke ændret mellem 2002 og 2003.