sterelisation
Fra : bettina jespersen

Dato : 12-09-06 17:40

hej
jeg har en tæve der skal stereliseres (mulighvis ikke korrekt stavet) efter
første løbetid. Men er der nogen der ved hvad en sådan sag ca koster. Jeg
ved det er dyrere end en kastration men hvad koster det ca?

hilsen
Bettina

Fra : jopa

Dato : 12-09-06 17:48

bettina jespersen skriblede bla:
> [...]
> efter første løbetid. Men er der nogen der ved hvad en sådan sag ca
> koster. Jeg ved det er dyrere end en kastration men hvad koster det
Spørg din dyrlæge han må da være den eneste der ved det
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 12-09-06 18:36

Det koster ca 4-5.000,jeg mener at jeg gav 4800 inkl vaccination

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 19:02

> [...]
> efter første løbetid. Men er der nogen der ved hvad en sådan sag ca
> koster. Jeg ved det er dyrere end en kastration men hvad koster det

Jeg gav 4415,62kr for ca 1 år siden her i Kbh.
Pas godt på at holde hende godt i ro de næste 10 dage efter oprationen.
Det var jeg ikke god nok til, så stigene sprang op igen og Angel skulle
lukkes op en gang mere og rimpes sammen igen, den åd forsikringen heldigvis

/Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-09-06 19:33

pwh skrev:

> Jeg gav 4415,62kr for ca 1 år siden her i Kbh.

Jeg sidder bare og undrer mig over, at det er så hylende dyrt at
sterilisere en hund, når en hunkat kan klares for under 1000 kr.

Venlig hilsen Dikte

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 19:45

> Jeg sidder bare og undrer mig over, at det er så hylende dyrt at
> sterilisere en hund, når en hunkat kan klares for under 1000 kr.
>
> Venlig hilsen Dikte

Nu har jeg kun en kastreret hankat selv,
det kostede vist ca 500kr for ca 8-9 år siden.
Kbh priser er generelt noget højere end på landet, jeg tvivler på at du får
stereliceret en hunkat for 1000kr her i Kbh, mit gæt ville værer 2-3000kr.

/Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-09-06 19:51

pwh skrev:

> [...]
> stereliceret en hunkat for 1000kr her i Kbh, mit gæt ville værer 2-3000kr.

Du bor da vist mere på landet end jeg gør
Men bortset fra det har jeg da lige sponsoreret sterilisering og
øremærkning af en hunkat på Husum Dyreklinik - og jeg betalte 900, inkl
øremærkning. Hankatte koster vist ca 600.

Venlig hilsen Dikte

PS Og hvis jeg skal vise billeder af mit eget kræ, er de her: www.svedske.dk

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 20:10

> Du bor da vist mere på landet end jeg gør

*LOL*
Er Rødovre nu ude på landet

> Men bortset fra det har jeg da lige sponsoreret sterilisering og
> øremærkning af en hunkat på Husum Dyreklinik - og jeg betalte 900,
> inkl øremærkning. Hankatte koster vist ca 600.

Det kan værer Husum Dyreklinik har samme princip som det sted
hvor jeg fik kastreret min hankat. De mente nemlig at de havde en
eller anden forpligtigelse til at hjælpe til med at begrænse vildkattene,
derfor kastrede og ørertatoverede de katte omkostningsneutralt.

Der findes jo ikke så mange forhutlede vildhunde, så dem vil
de åbenbart gerne scorer kassen på

> PS Og hvis jeg skal vise billeder af mit eget kræ, er de her:
> www.svedske.dk

Dejlige missere

/Jens

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-09-06 20:21

pwh skrev:

> *LOL*
> Er Rødovre nu ude på landet

I forhold til Frederiksberg, ja ))

> [...]
> eller anden forpligtigelse til at hjælpe til med at begrænse vildkattene,
> derfor kastrede og ørertatoverede de katte omkostningsneutralt.

Det er nu ikke en vildkat, jeg har sponseret. Men det er en helt anden
historie...

> Dejlige missere

Ja ik. Og sommetider tror hun vist, hun er en hund. Andre gange tror
hun, at hun kan flyve. Derfor er hun indekat.

Venlig hilsen Dikte (og jo, jeg ønsker mig stadig en hund, men det må
jeg ikke få for Svedske)

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 20:36

> I forhold til Frederiksberg, ja ))

Der har jeg skam boet, både på Finsensvej og på Wilkensvej,
det er jo et stenkast herfra

> Det er nu ikke en vildkat, jeg har sponseret. Men det er en helt anden
> historie...

Næh du MISfostår mig, det er for at undgå flere vildkatte at nogle
dyrelæger gerne sponsoreret neutralicreinger af tamkatte.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-09-06 21:42

Benedikte Brisson skriblede bla:

> PS Og hvis jeg skal vise billeder af mit eget kræ, er de her:
> www.svedske.dk

Nej tak dette er en hundegruppe.
Katte er kun beregnet til hundefoder
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 12-09-06 21:41

pwh skriblede bla:
> Kbh priser er generelt noget højere end på landet, jeg tvivler på at
> du får stereliceret en hunkat for 1000kr her i Kbh, mit gæt ville
> værer 2-3000kr.

Alt over 100,- kr og katten havde fået en kugle for panden
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 20:11

On Tue, 12 Sep 2006 20:33:11 +0200, Benedikte Brisson
<kuduli@vide.invalid> wrote:

>Jeg sidder bare og undrer mig over, at det er så hylende dyrt at
>sterilisere en hund, når en hunkat kan klares for under 1000 kr.

Hvor henne? Hos Dr. dyredød (JBH)?
Jeg gav 1600 kr. for min hunkat i sin tid, men det var vist i den dyre
ende...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-09-06 20:24

Leyna skrev:

> Hvor henne? Hos Dr. dyredød (JBH)?
> Jeg gav 1600 kr. for min hunkat i sin tid, men det var vist i den dyre
> ende...

Ej Leyna, det ku jeg da virkelig ikke finde på. Ejerne til den kat, jeg
har sponseret, plejer at bruge Husum Dyreklinik - derfor var det meget
naturligt at betale dem for at fikse damen.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 20:46

On Tue, 12 Sep 2006 21:23:33 +0200, Benedikte Brisson
<kuduli@vide.invalid> wrote:

>Ej Leyna, det ku jeg da virkelig ikke finde på.

*Sorry* Det var intet personligt angreb. Det lød bare lidt for billigt
til at være sandt.

>Ejerne til den kat, jeg
>har sponseret, plejer at bruge Husum Dyreklinik - derfor var det meget
>naturligt at betale dem for at fikse damen.

Jeg er selv fra Husum (ja, nu bor jeg så i Jylland) og kender godt
Husum Dyreklinik, selvom det ikke var den jeg brugte. Jeg benyttede
Bella Dyreklinik, som jeg var meget glad for, og det var altså dér jeg
gav 1600 kr. for neutralisering/øremærkning. Jeg mener at min
nuværende dyrlæge tager mellem 1200-1400 kr for det samme.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 20:13

> Hvor henne? Hos Dr. dyredød (JBH)?
> Jeg gav 1600 kr. for min hunkat i sin tid, men det var vist i den dyre
> ende...

Nu har du jo altid været nem og snyde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 20:52

On Tue, 12 Sep 2006 21:13:29 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu har du jo altid været nem og snyde

Nåeh? Jeg er da ikke flyttet ind hos dig endnu selvom du har lokket!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 21:06

> Nåeh? Jeg er da ikke flyttet ind hos dig endnu selvom du har lokket!

Nu har jeg ellers lige ryddet op ude i carporten til dig

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 22:40

On Tue, 12 Sep 2006 22:06:24 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu har jeg ellers lige ryddet op ude i carporten til dig

Du tager da osse alle kneb i brug!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 22:59

> Du tager da osse alle kneb i brug!

Din nuværende mand er åbenbart også begyndt at blive nervøs med alle
de tilbud du får her i cyberspace, siden han går med til at du får en hund mere

Jeg kan lige hører diskusionen for mig.
Du siger " jamen Jens vil jo have flere hunde, og han er er flot ung fyr,
med 2 smukke hunde allerede"
Din mand siger så " jamen lille Leyna, vi har jo ikke plads og råd til flere
af dine loppebefængte kræ"
Du siger så " jamen ham smukke Jens vil have flere hunde, og rygtet vil
vide at han vælter sig i penge"
Din Mand siger så " ok Leyna, det kan jeg ikke give igen på, følg dit hjerte
og gift dig med Jens og tag hans rådne køtere"

Er det ikke meget godt gengivet eller hvad

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 23:32

On Tue, 12 Sep 2006 23:58:47 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Din nuværende mand er åbenbart også begyndt at blive nervøs med alle
>de tilbud du får her i cyberspace, siden han går med til at du får en hund mere

hehe... der kommer da gerne et par ægteskabstilbud efter hver gang vi
har været under medieomtale. Det er lidt sjovt, for min mand har sg*
ikke fået nogle tilbud! *LOL*

> [...]
>og gift dig med Jens og tag hans rådne køtere"
>
>Er det ikke meget godt gengivet eller hvad

Jeg vil gi' 10 point for den kunstneriske værdi og ligeledes 10 for
underholdningsværdien, men sandhedsværdien vil jeg lade stå åben!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 23:39

> hehe... der kommer da gerne et par ægteskabstilbud efter hver gang vi
> har været under medieomtale. Det er lidt sjovt, for min mand har sg*
> ikke fået nogle tilbud! *LOL*

Jamen det er da logisk nok.
Tøserne derude ved de har tabt til dig på forhånd

> Jeg vil gi' 10 point for den kunstneriske værdi og ligeledes 10 for
> underholdningsværdien, men sandhedsværdien vil jeg lade stå åben!

Jeg tænker så mit

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 23:59

On Wed, 13 Sep 2006 00:38:54 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jamen det er da logisk nok.
>Tøserne derude ved de har tabt til dig på forhånd

Charmetrold!

>Jeg tænker så mit

Det skal du ha' lov til.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-06 11:49

pwh <gætselv@.dk> wrote:
> [...]
> dit hjerte og gift dig med Jens og tag hans rådne køtere"
>
> Er det ikke meget godt gengivet eller hvad

ROFL

Du sætter sandelig ikke dit lys under en skæppe, søde Jens.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Hm

Dato : 12-09-06 19:40

.. Men er der nogen der ved hvad en sådan sag ca

jeg ca. 2800,- kr. for 2 mdr. siden, og arret er faktisk ikke til at se, men
jeg havde det utrolig dårligt de første dage, da jeg kunne se hun ikke havde
det så godt, men efter 5 dage var hun på toppen igen, selvom hun skulle have
holdt sig i ro i 10 dage, men det havde hun åbenbart ikke hørt.
Hanne

Fra : bettina jespersen

Dato : 12-09-06 20:55

mange tak for de kreative svar selv om jeg har svært ved lige at sammenligne
min hund med katte.

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 21:09

bettina jespersen wrote:
> mange tak for de kreative svar selv om jeg har svært ved lige at
> sammenligne min hund med katte.

Det er da let nok, de har begge 4 ben + 1 hale + 1 snude
og elsker dig fordi du har nøglen til køleskabet

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-06 22:13

pwh <gætselv@.dk> wrote:
> [...]
> og Angel
> skulle lukkes op en gang mere og rimpes sammen igen, den åd

Nu er sådan en stor hund som din Angel selvfølgelig også noget tungere
end min lille Mini (som jo godt nok er en kat).

Den dag hun var blevet steriliseret (om formiddagen) hentede jeg hende
ca kl. 15, og da klokken var 19 sprang hun op på køkkenbordet (som en
mis haha), og mit køkkenbord er endda ca 10 cm. højere end alm. borde.
Hva' si'r du så - er hun ikke sej ? og nej, hun må sædvanligvis ikke
være på køkkenbordet .

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 22:36

> Nu er sådan en stor hund som din Angel selvfølgelig også noget tungere
> end min lille Mini (som jo godt nok er en kat).

Arhh.. vel kun en 10-15 gange tungere (Angel pt 39 kg)

> [...]
> mis haha), og mit køkkenbord er endda ca 10 cm. højere end alm. borde.
> Hva' si'r du så - er hun ikke sej ? og nej, hun må sædvanligvis ikke

Det var nu kun fordi at Angel er alt for sej for sig eget bedste at det skete
Dyrelægen havde sagt til mig at de første 2-3 dage skulle hun værer i absolut ro,
så det var med snor på og det hele. Angel mærkede jeg intet på efter 1 døgn,
så dum som jeg var lod jeg hende have adgang til haven døgnet rundt efter 3 dage
gennem den hundelem jeg har lavet til dem.
Min teori er at hun har tonset rundt en eller anden nat med Tyson efter en ræv/kat/???
og det så er sprunget op. Jeg opdagede det tilfældigvis da vi gik tur på 6-7 dagen.
Der hang ligesom noget ud igennem maveskindet på hende, hun rendte fuldstændigt
uberørt rundt. Så op til dyrelægen der var lige ved siden af, hun blev akut indlagt,
og da de fik lukket hende op var samtlige indvendige tråde sprunget så resten af
indmaden var på vej ud gennem trådene i maveskindet.
Men pev tøsen på noget tidspunkt, nope, det var kun fordi jeg fik øje på at
der var noget der var på vej ud at jeg gik til dyrelægen igen.
Så kom ikke her med at værer sej, Angel er og bliver den sejeste

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-06 22:53

pwh <gætselv@.dk> wrote:
> [...]
> igen.
> Så kom ikke her med at værer sej, Angel er og bliver den sejeste

Hun er simpelthen "number one" - derom ingen tvivl

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 12-09-06 23:13

> Hun er simpelthen "number one" - derom ingen tvivl
>
> Med venlig hilsen
>
> Tove :)

Tak skal du have, men igen tvivl om det
Et tåbeligt bøssepar som gud bedre det har anskaffet sig en Rottweiler hanhvalp,
spurgte mig seriøst igår hvad jeg skulle have for hende.
Jeg tilbød for sjov at bytte lige over, det ville de dog ikke

Men generelt synes jeg nu at dyr er nogle seje bananer i forhold til os andre,
jeg har så også vænnet mine dyr til at de skal finde sig i de mest alm reperationer.
Man kan altså ikke fise til dyrelæge i tide og utide, jeg har efterhånden punkteret
et par bylder efter slagsmål på min kat, den sidste fik jeg godtnok det hele i fjæset af.
Men den finder sig fint i at jeg kommer med en skalpel og skær hul,
hundene synes jeg heller ikke jeg har brok med hvis noget skal ordnes.

/Jens

Fra : tina hedeman

Dato : 13-09-06 06:33

hej

jeg gav 2000 for at få min tæve steraliseret

hilsen tina

Fra : bettina jespersen

Dato : 13-09-06 08:21

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg gav 2000 for at få min tæve steraliseret
>
> hilsen tina
se de var et svar man kunne bruge til noget istedet for at få
sammenligninger med ægteskab og katte.
mange tak tina.
jeg har mailet til min dyrlæge så jeg afventer et svar.

ier et par stykker i denne gruppe som burde finde en anden legeplads f...
hvor er i belastende

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 09:23

bettina jespersen wrote:
> ier et par stykker i denne gruppe som burde finde en anden legeplads
> f... hvor er i belastende

Bare man ikke er en mavesur kælling, så går det hele jo nok

Hvad fanden er det for en ubehagelig måde at fører sig frem på ?
Du fik da hurtigt samtilige seriøse svar, jeg gik da selv pænt ind
og fandt Angels gamle regning frem så du kunne få den pris.
Tror du jeg gider det en anden god gang hvis du spørger,
med den tone du lægger for dagen.
Du bestemmer sgu ikke hvad der skal skrives i en tråd bare fordi du
starter den, der skal altid værer tid til lidt sjov og ballade.

/Jens (der hader når folk ikke har humoristisk sans)

Fra : jopa

Dato : 13-09-06 09:52

bettina jespersen skriblede bla:

> ier et par stykker i denne gruppe som burde finde en anden legeplads
> f... hvor er i belastende

Ja det er slemt hva!
Du må da have et sølle liv når du ikke engang kan smile og se bort fra at
andre mennesker kan lave lidt fis.

I øvrigt er dit ? tåbeligt for ikke 2 dyrlæger tager samme pris, og det er
da bare at tage knoglen og ringe til din dyrlæge.
Har man en gang anskaffet sig et sådant kræ følger der ansvar og udgifter
med

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 10:09

> Ja det er slemt hva!
> Du må da have et sølle liv når du ikke engang kan smile og se bort
> fra at andre mennesker kan lave lidt fis.

Mit ægteskabstilbud til Leyna er skam dybt seriøst

> I øvrigt er dit ? tåbeligt for ikke 2 dyrlæger tager samme pris, og
> det er da bare at tage knoglen og ringe til din dyrlæge.

Jeg tror nogen mennesker fejlagtigt opfatter Usenet som en brevkasse
hvor man har krav på et svar på sit spørgsmål.
Ideen med Usenet som jeg opfatter det, er at det er diskussionsgrupper
hvor Topic skal have lov til at udvikle sig som normale samtaler nu engang gør.
Grænsen må vel lidt firkantet sat op værer at man ikke starter en tråd der
fra start af ikke hører hjemme i en given gruppe.
At man hen af vejen fjerner sig fra Topic er jo også helt normalt når man
ellers taler sammen uden for Usenet, er det ikke lidt det man skal prøve
at efterligne her på Usenet, det vil jeg da synes.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 09:43

tina hedeman wrote:
> hej

Din citatteknik er helt ude i skoven, prøv at læse på denne side,
og se hvordan 90% af os andre gør det.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-06 11:52

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
> det hele i fjæset af. Men den finder sig fint i at jeg kommer med
> en skalpel og skær hul, hundene synes jeg heller ikke jeg har brok

Har du så også et skud penicillin klar til katten bagefter ?

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 12:19

> Har du så også et skud penicillin klar til katten bagefter ?
>
> Med venlig hilsen
>
> Tove :)

Den kan få en gang tæsk
Nej jeg renser bare såret godt med klorhexedin bagefter.
Det har kun en enkelt gang på 9 år været nødvendigt at den fik
penicillin efter infektion, og det var ikke efter en skade jeg selv
havde prøvet at reppe på, den blev bare pludselig syg og dårlig.

/Jens (som undres over at katte absolut skal slås)

Fra : bettina jespersen

Dato : 13-09-06 12:32

jeg syntes også her skal være plads til fis ind i mellem, men jeg syntes
ikke det skal være i alle trådene. I fylder temli meget herinde og der
kommer ikke rigitg noget nyt.
Jeg troede at nyhedsgruppen var til for at man kunne få svar eller gode råd
hvis man var i tvivl men der kan man bare se jeg tog fejl.

hilsen en sur kælling

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 13:45

bettina jespersen wrote:
> jeg syntes også her skal være plads til fis ind i mellem, men jeg
> syntes ikke det skal være i alle trådene. I fylder temli meget
> herinde og der kommer ikke rigitg noget nyt.

Det er da langt fra alle trådene der ender i pjat, men det sker altså.
Du fik da mange seriøse svar på dit indlæg i denne tråd, at du så åbenbart
ikke evner også at pjatte lidt med er så bare synd for dig.
Det er jo ikke din skyld hvis du ikke har humoristisk sans, men kan du
så ikke lade os andre hygge os lidt engang imellem i fred, uden dine surheder.

> Jeg troede at nyhedsgruppen var til for at man kunne få svar eller
> gode råd hvis man var i tvivl men der kan man bare se jeg tog fejl.
>
> hilsen en sur kælling

Som sagt opfatter jeg selv mere Usenet som debatgrupper,
du hører så til dem der opfatter Usenet som en brevkasse hvor
man bare skal have svar på et konkret spørgsmål.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-09-06 14:07

On Wed, 13 Sep 2006 13:32:12 +0200, "bettina jespersen"
<hauge@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg troede at nyhedsgruppen var til for at man kunne få svar eller gode råd
>hvis man var i tvivl men der kan man bare se jeg tog fejl.

Jeg mener da helt klart at du fik svar på dit spørgsmål, men der er jo
ingen der kan oplyse dig om den eksakte pris på neutralisering, da vi
ikke kender din dyrlæge. Priserne varierer jo, men du fikr da en pris
ide...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 13-09-06 14:52

> [...]
> Jeg troede at nyhedsgruppen var til for at man kunne få svar eller
> gode råd hvis man var i tvivl men der kan man bare se jeg tog fejl.

Gaaaaaaaab

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : bettina jespersen

Dato : 13-09-06 18:00

ja ja undskyld jeg fik pris ideer men mest på katte. og det var det jeg ikke
helt syntes kunne sammenlignes med en hund.
at jeg så syntes at ægteskabs tilbudet er uden for nyhedsgruppen er jo så
åbenbart men humor den er galt med. jeg undskylder igen jeg skal ikke
længere trætte jer med min dårlige humor

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 19:02

bettina jespersen wrote:
> ja ja undskyld jeg fik pris ideer men mest på katte. og det var det
> jeg ikke helt syntes kunne sammenlignes med en hund.

Du fik da flere konkrete priser på hunde, bla af mig.
At der så var en der undrede sig over forskellen i forhold til katte
gav så lige en drejning, det skal der værer plads til i en tråd,
mange af os er jo også katteejere som du nok har opdaget.

> at jeg så syntes at ægteskabs tilbudet er uden for nyhedsgruppen er
> jo så åbenbart men humor den er galt med. jeg undskylder igen jeg
> skal ikke længere trætte jer med min dårlige humor

Hvis du ikke har fanget at mit ægteskabs tilbud til Leyna er ren joke,
så er du sgu mere humorforladt end jeg havde regnet med.
Du behøver såmænd ikke undskylde noget, bare du holder din galle for dig selv
vil jeg personligt værer glad, lad ikke dit dårlige humør ødelægge vores andres.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-09-06 20:03

On Wed, 13 Sep 2006 20:01:30 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvis du ikke har fanget at mit ægteskabs tilbud til Leyna er ren joke,

HVAD???
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-06 20:30

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> HVAD???

Det må du nok sige !!! Her gik vi andre lige og troede, at der lige
pludselig dumpede en bryllupsinvitation ind ad brevsprækken.

Mvh Tove :)

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 21:59

> Det må du nok sige !!! Her gik vi andre lige og troede, at der lige
> pludselig dumpede en bryllupsinvitation ind ad brevsprækken.
>
> Mvh Tove :)

Så burde det da værer i Mailboksen den kom,
sådan for at holde ånden ved lige

Men nu må i stoppe med at generer Bettina med jeres pjat
og se og blive seriøse, det er jer der lokker mig i fordærv

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-06 09:52

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Så burde det da værer i Mailboksen den kom,
> sådan for at holde ånden ved lige
>
> Men nu må i stoppe med at generer Bettina med jeres pjat
> og se og blive seriøse, det er jer der lokker mig i fordærv

Jeg har skam ikke generet Bettina, for jeg aner intet om
hundesterilisation. Hvis man ringer til sin dyrlæge, så vil man jo nok
få det svar man har brug for. Det gør jeg altid, jeg kunne ikke drømme
at spørge om det i gruppen, for der er lige så mange priser som der er
dyrlæger.

Mht. fordærv, såååååå behøver du vist ikke at lokkes, vel søde Jens ?

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 14-09-06 09:58

> Mht. fordærv, såååååå behøver du vist ikke at lokkes, vel søde Jens ?

Jeg skrev intet om at jeg var svær og lokke

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-09-06 10:33

> Jeg skrev intet om at jeg var svær og lokke
>
> /Jens
>--
Jeg tror nu også at du er en lækkerbidsken for en børnelokker..(-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-06 10:57

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
> Jeg tror nu også at du er en lækkerbidsken for en børnelokker..(-;

Ja han er jo kun en årsunge endnu.
ps fik du ikke en hilsen fra mig via din mand ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-09-06 11:11

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
>>
> Ja han er jo kun en årsunge endnu.
> ps fik du ikke en hilsen fra mig via din mand ?
> [...]

joda! og tak!
har du set på resultatet?
det er nu lykkedes meget godt for et par totalt lallende amatører som os (-;
leyna har nu også været en fantastisk hjælp, selvom hun er en skrap
rappenskralde (-;
så den ros må hun have!, selvom hun er børnelokker..GG.
æv.. nu skulle jeg lige til at pudse min glorie , at jeg ikke havde været ot
i denne omgang... (-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-06 11:33

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> joda! og tak!
> har du set på resultatet?

Ja da det serud til han har fået det som han ville have det

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-06 11:14

> Jeg tror nu også at du er en lækkerbidsken for en børnelokker..(-;
>
> mvh. marie

Godt ser jeg jo ud, det vil jeg ikke nægte

/Jens

Fra : pwh

Dato : 13-09-06 20:24

> HVAD???

Shh... det var jo kun for at berolige Bettina jeg skrev det,
hun er garanteret bare midsundelig på dig som alle andre piger

/Jens