Arion og Bento-kronen
Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 07-09-06 19:20

Hej Gruppe

Jeg var til dyrskue forleden, og der var ikke mindre end to
hundemads-sælgere, der uafhængig af hinanden, forsøgte at prakke mig hver
sig nye og banebrydende produkt på.

Det drejer sig om Arion og Bento-Kronen. Er der nogen, der kender dem, og er
det for det gode eller det slette?

/K

Fra : C.H

Dato : 07-09-06 20:28

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig nye og banebrydende produkt på.
>
> Det drejer sig om Arion og Bento-Kronen. Er der nogen, der kender dem, og

Arion sælges ihvertfald i almindelige dyrehandler. Jeg gætter på, at det er
det et produkt af mellemkvalitet, men har ikke det store at have det i.
Vores katte har fået det et par gange, hvor vi ikke har kunnet komme til
dyrlægen for at hente deres rigtige foder - og det medførte ihvertfald ikke
nogen problemer.

CH

Fra : Inger

Dato : 07-09-06 21:33

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vores katte har fået det et par gange, hvor vi ikke har kunnet komme til
> dyrlægen for at hente deres rigtige foder - og det medførte ihvertfald

Jeg er selv gået over til Arion hundefoder og er meget glad for det , kan se
at vores hunde trives på det og tæven har lige haft hvalpe 6 stk som også
fik det og hun har ikke tabt sig og ser bare super ud.
Så jeg kan godt anbefale det
Inger

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 08-09-06 08:15

>Bento-Kronen. Er der nogen, der kender dem, og er
>det for det gode eller det slette?

Jeg har fodret med Arion hundefoder i 3-4 år uden problemer. Har
5 schæfere, hvoraf den ene er konkurrencehund, han får Premium.
En hvalp på ca 15 uger får Puppy, de øvrige kører på Maintaince.
Synes at de får/har en utrolig flot og blank pels, så kan varmt
anbefale at bruge Arion. Det andet produkt kender jeg ikke noget
til.

Karsten
--
Degn's Kenzo, BHP3, UHP, FP, AK1

Fra : Niau

Dato : 08-09-06 11:08

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> wrote in message
> [...]
> sig nye og banebrydende produkt på.
>
> Det drejer sig om Arion og Bento-Kronen. Er der nogen, der kender dem, og

Jeg har også kun prøvet Arion. Det fik min hund der, hvor hun kom fra og det
fortsatte vi så med at give hende i et halvt års tid. Men jeg synes dog, at
hun lavede ret meget "stort", så vi valgte at begynde med at give hende BARF
og der er så meget bedre nu. Dog blev hun ikke dårlig eller noget af Arion.
Hvis det ikke var fordi hun havde så meget afføring, så var vi nok blevet
ved det.

Mvh Nhi