Problemhund søges til afsluttende eksamen ~
Fra : Pia Christensen

Dato : 06-09-06 21:37

Hej
Jeg søger på vegne af min søster, en hund med et adfærdsproblem.
Hun skal bruge hunden og ejeren til den sidste afsluttende eksamen som
adfærdsbehandler i foreningen PAFF.
Eksamen vil foregå i østjylland.
Den består af en konsultation, som overværes af en censor (Lone Greva). Her
er derfor en god mulighed for at få hjælp til at løse evt. adfærdsproblemer.
Det kan være alt fra alene hjemme problemer, til angst, aggressivitet osv.

Hun kan kontaktes på mail: hundefarmen@mail.dk

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 12-09-06 15:42

"Pia Christensen" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hun kan kontaktes på mail: hundefarmen@mail.dk

Almindelig høflighed fordrer vel et pænt "Nej tak"?

Men held og lykke til søster anyway.

VH Pernille

Fra : makkerlone

Dato : 13-09-06 10:08

Pernille Højgaard skrev:
> Almindelig høflighed fordrer vel et pænt "Nej tak"?
>
> Men held og lykke til søster anyway.
>
> VH Pernille

Enig. Jeg stillede også min skudræde hund til rådighed, men har ikke
hørt en DYT.

Lone

Fra : Pia Christensen

Dato : 13-09-06 19:26

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse
Pernille Højgaard skrev:
> [...]
>
> Men held og lykke til søster anyway.
>
> VH Pernille

Enig. Jeg stillede også min skudræde hund til rådighed, men har ikke

Hej begge.

Undskyld jeg ikke lige har fået skrevet tilbage.... men jeg har stort set
ikke været online siden..... jeg snakkede med hende for et par dage siden og
hun regner med at have fundet en men det er endnu ikke 100 % sikkert.....
men det var skam meningen når hun har en med sikkerhed at jeg lige ville
vende tilbage..... men tak til jer begge.... håber at i får løst
adfærdsproblemet.

Pia