Hundepik i IKEA
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-08-06 16:04

http://ekstrabladet.dk/nyheder/kultur/article221454.ece

Det er simpelthen langt ude. Hvordan kan man overhovedet se hundens
bagben som noget som helst andet end et bagben?

Jeg fandt mit IKEA-katalog frem og nærstuderede billedet, men selv med
min allerbedste vilje kan jeg altså ikke se at det kan misforståes.

Mon ikke det er fordi Canada ligger for tæt på USA, dumheden smitter
måske?

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Kim2000

Dato : 31-08-06 16:48

> [...]
> min allerbedste vilje kan jeg altså ikke se at det kan misforståes.
>
> Mon ikke det er fordi Canada ligger for tæt på USA, dumheden smitter

Det var det samme jeg gjorde, jeg kan heller ikke få det til at blive andet
end en hund, man må da sige vi nu har gennemskuet hvad den klagende gruppe
af mennesker tænker på

mvh
Kim

Fra : Harald Blaatand

Dato : 01-09-06 09:41

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Det var det samme jeg gjorde, jeg kan heller ikke få det til at blive
> andet end en hund, man må da sige vi nu har gennemskuet hvad den klagende

For folk uden Ikea katalog er billedet her

http://ekstrabladet.dk/multimedia/archive/00211/Hund_211690a.jpg

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Kim Christensen

Dato : 31-08-06 16:58

Kim2000 wrote:

> [...]
> end en hund, man må da sige vi nu har gennemskuet hvad den klagende gruppe

Nyreligiøsitet kan føre mang emærkelig eting med sig. Nu varer det
ikke længe inde hunde over there bliver dømt til at gå med bukser.
Man kan da ikke have dem til at løbe nøgne rundt!
I skolerne derovre må de visse steder ikke længere undervise i
Darwinismen, fordi det jo var gud der skabte verden på rekordtid.

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 31-08-06 18:11

Trine Kornum Christiansen skriblede bla:

> Jeg fandt mit IKEA-katalog frem og nærstuderede billedet, men selv med
> min allerbedste vilje kan jeg altså ikke se at det kan misforståes.

gaab

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : joke

Dato : 01-09-06 13:03

> [...]
>
> Jeg fandt mit IKEA-katalog frem og nærstuderede billedet, men selv med
> min allerbedste vilje kan jeg altså ikke se at det kan misforståes.

Prøv at forstørre billedet så ligner det mere en tja end et ben, så tror
hunden er handicappet