Fik bare lyst til lige at fortælle *S*
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-06-01 21:28

Hej gruppe

Åh jeg får de bedste grin i disse dage.....

Neo & Dixie kommer som sagt, godt ud af det med hinanden. De leger, spiser
og sover næsten sammen *S*

I løbet af de sidste par dage, har Dixie altså fået mod/lyst til at hygge
lidt mere end bare leg. Så når Neo sover, lister hun hen til ham og begynder
at vaske ham i hovedet. Første gang blev hun skubbet væk med et bagben og
Neo så meget overrasket ud *G*

Anden gang fik hun lov til at vaske lidt, uden at han protesterede. Men han
daffede nu hurtigt væk.

Her til aften forsøgte hun så igen, og han så ud til at nyde det *S* Men kun
et kort øjeblik, så skubbede han igen til hende. Denne gang ville hun dog
ikke bare opgive, så hun tog et godt greb om ham og vaaaaskede løs *LOL* Neo
så godt nok ud som om han tænkte aaaaaaaaaargghhhh
shiiiiiiiiiit ......... han fik vristet sig løs og fik givet hende en på
hovedet, men han fik dog en igen *G*

Nu ligger han og gør sig lækker for hende, men nu er hun ligeglad *fnis*

Jeg sidder med kameraet klar, for mon ikke de lige pludselig ligger sammen
og vasker.......

Hilsen
Joan

Fra : Christina K

Dato : 21-06-01 21:59

Hejsa

Hyggelig historie
Det er bare en af grundene til at jeg gerne vil have en kat mere, de får
bare så meget glæde af hinanden og vi mennesker af at kigge på dem.
Heldigvis så er det bestemt at Askepot skal have en legekammerat, så nu
går vi bare og venter på at vi få ham. Når det bliver fortalt sådan
nogle historier der, ja så glæder jeg mig bare endnu mere. Han er først
salgsklar i august, så jeg må væbne mig med tålmodighed og slå koldt
vand i blodet.

Håber du fik fanget "kodak øjeblikket" og deler det med os på binar.

Venlig hilsen
Askepot og Christina

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gtksu$av$1@sunsite.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-06-01 22:28

> Håber du fik fanget "kodak øjeblikket" og deler det med os på binar.
>
> Venlig hilsen
> Askepot og Christina

Hej Christina & Askepot

Desværre fik jeg ikke fanget det
men holder hele tiden øje med de 2 fjumregøjser *G* Og skal nok "fange dem"
så de kan komme i binaer

Puh ja der er alt for længe til august, kan jeg forstille mig. Og jeg kan
godt forstå at du glæder dig.

Hilsen
Joan
Og Neo & Dixie (som har det vildeste fræs lige nu)

Fra : A. Knudsen

Dato : 21-06-01 23:10

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg sidder med kameraet klar, for mon ikke de lige pludselig ligger sammen

Dejlig historie.
Mine to katte nyder også hinandens selskab MEGET - der er liv og glade dage.
De vasker, nusser,leger , kæler og " banker " hinanden.
Til stor latter og glæde for os andre.

Hilsen
Anya.
_____________________________
Den lykkelige ejer af Oscar & Tøsen !
Fjern x'erne for at svare mig !

Fra : Meggie N Bertelsen

Dato : 27-06-01 08:36

Hejsa.

Ja, der er ikke noget mere beroligende og dejligt end at se på sådan en
par nussedyr der hygger sig .
Sender lige et billede af mine 2 "bedste venner" som også elsker at lave
storvask på hinanden.

Hilsen Meggie- Stoffer og Gismo